Duranti a prucedura di 45 minuti, un cateteru laser hè inseritu in a vena difettu. Questu hè generalmente realizatu sottu anestesia lucale cù guida ultrasound. U laser riscalda u rivestimentu in a vena, dannendulu è pruvucannu à riduzzione, è sigilla chjude. Quandu succede questu, a vena chjusa ùn pò più purtà u sangue, eliminendu a vena bulging correggendu a radica di u prublema. Perchè sti vini sò superficiali, ùn sò micca necessarii per u trasferimentu di u sangue di l'ossigenu à u core. Sta funzione sarà naturalmente deviata à i vini sani. Infatti, perchè avena varicosaper definizione hè dannatu, pò esse veramente preghjudiziu à a vostra salute circulatoria generale. Ancu s'ellu ùn hè micca minacciatu per a vita, deve esse trattatu prima di sviluppà più cumplicazioni.
L'energia laser 1470nm hè assorbita preferenzialmente in l'acqua intracellulare di u muru di a vena è in u cuntenutu di l'acqua di sangue.
U prucessu foto-termale irreversibile indottu da l'energia di u laser si traduce in una occlusione cumpleta di uvena trattata.
U nivellu di energia più bassu necessariu cù a fibra laser radiale minimizeghja significativamente l'effetti avversi cumparatu cù a fibra laser nuda.
VANTAGGI
* Prucedura in l'uffiziu realizata in menu di una ora
* Nisun sughjornu in spitali
* Sollievu istantaneu da i sintomi
* Nisuna paura antiestetica o incisioni grandi, prominenti
* Recuperazione rapida cù u minimu dolore post-procedurale
Tempu di post: Feb-19-2025