Strumenti TRIANGELASER ent 980 1470 Variazione ENT PLDD EVLT macchina laser - 980+1470 ENT
A lunghezza d'onda di 980 nm hà una alta assorbanza in l'emoglobina mentre chì a 1470 nm hà una alta assorbanza in acqua. A prufundità di penetrazione termica di u laser LASEEV® DUAL pò dunque esse adattatu à i bisogni di l'applicazione ENT particulare cù solu una punta di u dito. Questu permette prucedure sicure è precise per esse realizatu vicinu à strutture delicate mentre prutegge u tissue circundante. Paragunatu à u CO2laser, stu set di lunghezze d'onda speciale mostra una hemostasi significativamente megliu è impedisce u sanguinamentu durante l'operazione, ancu in strutture hemorrhagic cum'è polipi nasali è hemangioma. . Cù u sistema laser LASEEV® DUAL, l'escisioni precise, l'incisioni è a vaporizazione di u tissutu iperplasticu è tumorale pò esse realizatu in modu efficace, quasi senza effetti secundari.
Vantaghji
* Precisione microchirurgica
* Feedback tattile da a fibra laser
* Sanguinamentu minimu, ottima vista in situ durante l'operazione
* Poche misure post-operatorie richieste
* Periudu di ricuperazione corta per u paziente
Applicazioni
ORECCHA
Cisti
Auricula accessoria
Tumori di l'arechja interna
Hemangioma
Miringotomia
Colesteatoma
Timpanitis
NASSU
Polipo nasale, rinite
Riduzzione di Turbinate
Papilloma
Cisti e mucocele
Epistaxis
Stenosi è Sinechia
Chirurgia Sinusale
Dacriocistorinostomia (DCR)
GOLA
Uvulopalatoplastie (LAUP)
Glossectomia
Polipi di corda vocale
Epiglottectomia
Stretture
Chirurgia Sinusale
Endo Chirurgia nasale
A cirurgia endoscopica hè un prucessu mudernu stabilitu in u trattamentu di i nasali è paranasalisi.Tuttavia, per via di a forte tendenza sanguinante di a mucosa di u mucosa, u trattamentu chirurgicu in questa zona hè spessu sfida. L'imballaggio nasale prolongatu è u sforzu significativu di u paziente è u duttore sò generalmente inevitabbili.
L'imperativu principale in a chirurgia endonasal hè di mantene u tessulu mucosal circundante quantu pussibule. A nova fibra cuncepita cù una punta di fibra cunica speciale nantu à l'estremità distale permette l'entrata atraumatica in u tissutu di u turbinate nasale è a vaporizazione puderia esse realizata in modu interstiziale per prutege completamente a mucosa fora.
A causa di l'interazione ideale laser-tessuto di lunghezza d'onda 980 nm / 1470 nm, i tessuti adiacenti sò protetti in modu ottimale. Questu porta à una reepitelializazione rapida di e zone ossee chì sò state aperte. In u risultatu di u bonu effettu hemostatic, prucedure precise ponu esse realizate cù una vista chjara di l'area operativa. Utilizendu e fibre laser ottiche LASEEV® fine è flessibili cù un diametru di core di min. 400 μm, un accessu ottimale à tutte e zone nasali hè garantitu.
Vantaghji
* Precisione microchirurgica
* Minimu gonfiore post-operatorio di u tissutu
* Operazione senza sangue
* Visione clara di u campu di u funziunamentu
* Effetti secundari operativi minimi
* Operazione ambulatoriale pussibule sottu anestesia lucale
* Cortu periodu di ricuperazione
* Ottimisimu cunservazione di u tissutu mucosal circundante
Una di l'operazioni più frequenti in l'area di l'oropharynx islasertonsillotomy in i zitelli (Kissing Tonsils). In iperplasia tonsillare sintomatica pediatrica, LTT rapprisenta l'alternativa assensible, gentile è di risicu assai bassu à a tonsillectomia (i zitelli à 8 anni d'età). U risicu di sanguinamentu post-operatoriu hè minimu. A quantità minima di pittura post-operatoria grazie à a periodo di guariscenza accurtata, a capacità di fà operazioni ambulatorii (cù l'anestesia generale) è l'abbandunamentu di un parenchima tonsillare sò vantaghji significativi di a lasertonsillotomia.
A causa di l'interazzione laser-tissulu ideale, u tumore o displasia ponu esse eliminati senza sangue, mantenendu u tissutu adiacente micca affettatu. Una glossectomia parziale canonicamente fatta sottu generaleanestesia in una sala operatoria di l'ospedale.
Vantaghji
* Operazione ambulatoriale pussibule
* Procedura minimamente invasiva, senza sangue
* Cortu tempu di ricuperazione cù pocu dolore post-operatoriu
U drenaje impeditu di u fluidu lacrimale, causatu da un bloccu di u duct lacrimal, hè una cundizione cumuna, in particulare trà i pazienti anziani. U metudu tradiziunale di trattamentu hè di riapertura chirurgicamente di u duttu lacrimale esternamente. Tuttavia, sta prucedura longa è difficiule assuciata à un altu potenziale per effetti secundari, cum'è sanguinamentu post-operativu forte è scarformazione. LASEEV® rende a riapertura di u duct lacrimale cusì più, una prucedura minimamente invasiva. A cannula fina cù u so mandrinu in forma atraumatica hè introdutta una volta per fà u trattamentu indolore è senza sangue. Allora, u drenaje necessariu hè stallatu in u locu utilizendu a stessa cannula. A prucedura pò essefattu sottu anestesia lucale è ùn lascia micca cicatrici.
Vantaghji
* Prucedura atraumatica
* Cumplicità limitata è effetti secundari
* Anestesia lucale
* Nisuna emorragia post-operatoria o formazione di edema
* Nisuna infezzione
* Nisuna cicatrice
Otologia
In u campu di l'otologia, i sistemi laser di diodi LASEEV® allarganu a gamma di opzioni di trattamentu minimamente invasive. Laser PARACENTESIS hè una operazione di trattamentu minimamente invasiva è senza sangue chì apre u timpanu cù una tecnica di cuntattu unicu. U picculu pirtusu circular perforatu in u timpanu, realizatu da u laser, hà u vantaghju di stà apertu per circa trè simani.L'emissione di liquidu hè faciule da manighjà è dunque u prucessu di guariscenza dopu a inflamazioni hè considerablemente più corta, cumparatu cù l'opzioni di trattamentu kirurggicu convenzionale.Un gran numaru di pazienti soffre di OTOSCLEROSI in l'orechja media. A tecnica LASEEV®, cumminata cù fibre flessibili è sottili di 400 micron, offre à i chirurghi di l'orechja opzioni di trattamentu minimamente invasive per a STAPEDECTOMIA laser (un colpu laser unicu impulsu per perforà a piastra) è STAPEDOTOMY laser (una apertura circular di u stirrup footplate per pick. su protesi speciali dopu). In cunfrontu à u laser CO2, u metudu di u fasciu di cuntattu hà u vantaghju di eliminà u risicu chì l'energia laser affetta inavvertitamente l'altri spazii in a piccula struttura di l'orechja media.
Laringe
L'imperativu principale in i trattamenti chirurgici in l'area di a laringe hè di evità a furmazione significativa di cicatrici è a perdita di tissutu indesiderata postu chì questu pò influenzà significativamente e funzioni fonetiche. U modu di applicazione laser diodu pulsatu hè adupratu quì. Questu modu, a prufundità di penetrazione termale pò esse ridutta più; A vaporizazione di tissuti è a resezione di tissuti ponu esse eseguite precisamente è in modu cuntrullatu, ancu nantu à strutture sensittivi, mentre chì prutegge in modu ottimale u tissutu circundante.
Indicazioni principali: vaporizazione di tumuri, papilloma, stenosi è eliminazione di polipi di corda vocale.
Pediatria
In i prucessi pediatrici, a cirurgia spessu implica strutture assai strette è dilicate. U sistema laser Laseev® offre vantaghji considerablemente. Utilizendu fibre laser estremamente sottili, cum'è in cunnessione cù un microendoscopiu, ancu queste strutture ponu esse facilmente raggiunte è trattate precisamente. Per esempiu, u papiloma recurrente, una indicazione assai cumuna in i zitelli, diventa una operazione senza sangue è senza dolore, cù e misure postoperatorie ridutte significativamente.
Mudellu | Laseev |
Tipu di laser | Diode Laser Gallium-Aluminium-Arsenide GaAlAs |
Lunghezza d'onda | 980 nm 1470 nm |
Forza di output | 47W 77W |
Modi di travagliu | Modu CW è Pulse |
Larghezza di Pulse | 0,01-1 s |
ritardu | 0,01-1 s |
Luce d'indicazione | 650 nm, cuntrollu di intensità |
Fibra | 400 600 800 (fibra nuda) |