E varici è e vene di ragnu sò vene danneggiate. Li sviluppemu quandu e piccule valvole unidirezionali in l'internu di e vene s'indebuliscenu. In e vene sane, queste valvole spinghjenu u sangue in una direzzione - torna à u nostru core. Quandu queste valvole s'indebuliscenu, una parte di u sangue scorre in daretu è s'accumula in a vena. U sangue in più in a vena mette pressione nantu à i muri di a vena. Cù una pressione cuntinua, i muri di a vena s'indebuliscenu è si gonfianu. Cù u tempu, vedemu un varicosa o vena di ragno.
Ci sò parechji tippi di laser chì ponu esse aduprati per trattàvene varicose.U duttore inserisce una piccula fibra in una vena varicosa per mezu di un catetere. A fibra manda energia laser chì distrugge a parte malata di a vostra vena varicosa. A vena si chjude è u vostru corpu a assorbe infine.
Fibra radialeU disignu innovativu elimina u cuntattu di a punta di u laser cù a parete di a vena, minimizendu i danni à a parete in paragone à e fibre tradiziunali à punta nuda.
Data di publicazione: 06 di settembre di u 2023