A terapia laser, o "fotobiomodulazione", hè l'usu di lunghezze d'onda specifiche di luce (rossa è vicinu à l'infrarossu) per creà effetti terapeutichi. Questi effetti includenu un tempu di guarigione miglioratu,
riduzione di u dolore, aumentu di a circulazione è diminuzione di u gonfiore. A terapia laser hè stata largamente aduprata in Europa da fisioterapeuti, infermieri è medichi fin'à l'anni 1970.
Avà, dopuFDAautorizzazione in u 2002, a terapia laser hè aduprata largamente in i Stati Uniti.
Benefici per i pazienti diTerapia laser
A terapia laser hè stata pruvata per biostimulare a riparazione è a crescita di i tessuti. U laser accelera a guarigione di e ferite è diminuisce l'inflammazione, u dolore è a furmazione di tissutu cicatriziale. In u
gestione di u dolore crònicu,Terapia laser di classe IVpò furnisce risultati drammatici, ùn crea micca dipendenza è praticamente senza effetti secundari.
Quante sessioni di laser sò necessarie?
Di solitu, dece à quindici sessioni sò sufficienti per ghjunghje à un scopu di trattamentu. Tuttavia, parechji pazienti notanu un miglioramentu di a so cundizione in solu una o duie sessioni. Queste sessioni ponu esse prugrammate duie o trè volte à settimana per un trattamentu di corta durata, o una o duie volte à settimana cù protocolli di trattamentu più longhi.
Data di publicazione: 13 di nuvembre di u 2024