Chì ghjè l'emorroidi?

Emorroidi,cunnisciutu ancu cum'è pile

Sò vasi sanguigni dilatati intornu à l'anu chì si verificanu dopu à un aumentu crònicu di a pressione addominale, cum'è per via di stitichezza crònica, tosse crònica, sollevamentu di carichi pesanti è assai spessu gravidanza. Puderanu diventà trombosi (cuntenendu un coagulu di sangue), causà dolore, irritazione è sanguinamentu. L'emorroidi grandi sò rimosse chirurgicamente o ponu esse bendate per u trattamentu. L'emorroidi esterne più chjuche sò spessu cunsiderate troppu chjuche per questu trattamentu, ma ponu ancu esse assai fastidiose. U laser pò esse adupratu per riduce efficacemente a pelle tesa sopra l'emorroidi esterne è ancu u vasu sanguignu sottostante. Questu hè generalmente fattu cum'è una seria di trattamentu laser in uffiziu di 3-4 mesi sottu crema anestetica topica.

L'emorroidi sò classificate in quattru gradi, secondu a gravità, affinchì possinu esse valutate più facilmente per una pussibile chirurgia.

Emorroidi (1)

Internuemorroidi si verificanu più in altu in u canale anale, fora di vista. U sanguinamentu hè u sintomu più cumunu di l'emorroidi interne, è spessu l'unicu in i casi lievi.

 

Emorroidi (2)

L'emorroidi esterne sò visibili - si verificanu fora di l'anu. Sò essenzialmente vene cuperte di pelle chì sò gonfiate è appariscenu turchine. Di solitu appariscenu senza alcun sintomu. Quandu sò infiammate, però, diventanu rosse è tenere.

Emorroidi (5)

Calchì volta, l'emorroidi interne esce da l'apertura anale quandu si face un sforzu per muovere l'intestini. Questu hè chjamatu emorroidi interne prolapsate; hè spessu difficiule di vultà in u rettu, è hè di solitu abbastanza dulurosa.

Emorroidi (3)

Quandu un coagulu di sangue si forma in una emorroide esterna, spessu provoca un dolore severu. Questa emorroide esterna trombosata pò esse sentita cum'è una massa ferma è tenera in a zona anale, circa a dimensione di un pisellu.

Emorroidi (4)

Fissura anale.Una lacera fina cum'è una fessura in u tissutu anale, una fissura anale hè prubabile di causà pruritu, dolore è sanguinamentu durante un muvimentu intestinale. Per infurmazioni più dettagliate.

Chì sò i sintomi di l'emorroidi?

Parechji prublemi anorettali, cumpresi fissure, fistule, ascessi, o irritazione è pruritu (pruritus ani), anu sintomi simili è sò erroneamente chjamati emorroidi. L'emorroidi di solitu ùn sò micca periculose o mettenu in periculu a vita. Raramente, un paziente pò avè un sanguinamentu cusì severu, chì pò accade anemia severa o morte. In certi casi, i sintomi emorroidali spariscenu semplicemente in pochi ghjorni. Ma in a maiò parte di i casi, i sintomi emorroidali tornanu eventualmente, spessu peghju di prima. Ancu s'è parechje persone anu emorroidi, micca tutti sperimentanu sintomi. U sintomu più cumunu di l'emorroidi interne hè u sangue rossu brillanti chì copre e feci, nantu à a carta igienica, o in a tazza di u WC. Tuttavia, una emorroide interna pò spuntà per l'anu fora di u corpu, diventendu irritata è dolorosa. Questu hè cunnisciutu cum'è emorroidi sporgenti. I sintomi di l'emorroidi esterne ponu include gonfiore doloroso o un nodulu duru intornu à l'anu chì risulta quandu si forma un coagulu di sangue. Questa cundizione hè cunnisciuta cum'è emorroidi esterne trombosate. Inoltre, un sforzu eccessivu, u sfregamentu o a pulizia intornu à l'anu pò causà irritazione cù sanguinamentu è/o pruritu, chì pò pruduce un circulu viziosu di sintomi. U drenaggiu di u mucus pò ancu causà pruritu.

Quantu cumuni sò l'emorroidi?

L'emorroidi sò assai cumuni in l'omi è in e donne. Circa a mità di a pupulazione hà emorroidi à l'età di 50 anni. L'emorroidi sò ancu cumuni trà e donne incinte. A pressione di u fetu in l'addome, è ancu i cambiamenti ormonali, causanu l'ingrandimentu di i vasi emorroidali. Quessi vasi sò ancu sottumessi à una forte pressione durante u partu. Per a maiò parte di e donne, però, l'emorroidi causate da a gravidanza sò un prublema tempurale.

Cumu si diagnosticanu l'emorroidi?

Una valutazione approfondita è una diagnosi adatta da u duttore sò impurtanti ogni volta chì si verifica un sanguinamentu da u rettu o sangue in e feci. U sanguinamentu pò ancu esse un sintumu di altre malatie digestive, cumpresu u cancru colorectal. U duttore esaminerà l'anu è u rettu per circà vasi sanguigni gonfi chì indicanu emorroidi è eseguirà ancu un esame rettale digitale cù un ditu guantatu è lubrificatu per sente anomalie. Una valutazione più attenta di u rettu per l'emorroidi richiede un esame cù un anoscopiu, un tubu cavu è illuminatu utile per visualizà l'emorroidi interne, o un proctoscopiu, utile per esaminà più cumpletamente tuttu u rettu. Per escludere altre cause di sanguinamentu gastrointestinale, u duttore pò esaminà u rettu è u colon inferiore (sigmoide) cù sigmoidoscopia o tuttu u colon cù colonoscopia. A sigmoidoscopia è a colonoscopia sò procedure diagnostiche chì implicanu ancu l'usu di tubi flessibili illuminati inseriti attraversu u rettu.

Chì ghjè u trattamentu ?

U trattamentu medicu di l'emorroidi hè inizialmente destinatu à alleviare i sintomi. E misure per riduce i sintomi includenu · Bagni caldi parechje volte à ghjornu in acqua calda è chjara per circa 10 minuti. · Applicazione di una crema o suppositoria emorroidale à a zona affetta per un tempu limitatu. A prevenzione di a ricorrenza di l'emorroidi richiederà di alleviare a pressione è u sforzu di a stitichezza. I medichi spessu cunsiglianu di aumentà a fibra è i fluidi in a dieta. Manghjà a giusta quantità di fibre è beie da sei à ottu bicchieri di liquidu (micca alcolu) risultanu in feci più morbide è voluminose. Una feci più morbide facilita u svuotamentu di l'intestini è diminuisce a pressione nantu à l'emorroidi causata da u sforzu. Eliminà u sforzu aiuta ancu à impedisce à l'emorroidi di sporgere. Bone fonti di fibre sò frutti, ligumi è cereali integrali. Inoltre, i medichi ponu suggerisce un addolcente di feci voluminose o un supplementu di fibre cum'è psyllium o metilcellulosa. In certi casi, l'emorroidi devenu esse trattate endoscopicamente o chirurgicamente. Questi metudi sò aduprati per riduce è distrughje u tissutu emorroidale.

Cumu si prevenenu l'emorroidi?

U megliu modu per prevene l'emorroidi hè di mantene e feci morbide per ch'elle passinu facilmente, diminuendu cusì a pressione, è di svuotà l'intestini senza sforzi eccessivi u più prestu pussibule dopu chì si verifica u bisognu. L'eserciziu, cumprese a caminata, è manghjà una dieta ricca di fibre, aiutanu à riduce a stitichezza è i sforzi producendu feci più morbide è più facili da passà.


Data di publicazione: 17 di nuvembre di u 2022