Un laser KTP hè un laser di statu solidu chì usa un cristallu di fosfatatu di titanile di potassiu (KTP) cum'è u so apparatu di duplicazione di freccia. U cristallu KTP hè ingaghjatu da un fasciu generatu da un laser di neodimiu: ittriu d'aluminiu (Nd: YAG). Questu hè diretta à traversu u cristallu KTP per pruduce un fasciu in u spettru visibile verde cù una lunghezza d'onda di 532 nm.
U laser KTP / 532 nm neodimiu: YAG doppiu di frequenza hè un trattamentu sicuru è efficace per e lesioni vascular cutaneous superficiali cumuni in i pazienti cù i tipi di pelle Fitzpatrick I-III.
A lunghezza d'onda di 532 nm hè una scelta primaria per u trattamentu di e lesioni vascular superficiali. A ricerca mostra chì a lunghezza d'onda di 532 nm hè almenu cum'è efficace, se micca più, di laser di tintura pulsata in u trattamentu di telangiectasias faciale. A lunghezza d'onda di 532 nm pò ancu esse aduprata per sguassà u pigmentu indesevule nantu à a faccia è u corpu.
Un altru vantaghju di a lunghezza d'onda di 532 nm hè a capacità di indirizzà l'emoglobina è a melanina (rossi è marroni) à u stessu tempu. Questu hè sempre più benefiziu per trattà l'indicazioni chì prisentanu cù i dui cromofori, cum'è Poikiloderma di Civatte o photodamage.
U laser KTP mira in modu sicuru à u pigmentu è riscalda u vaso sanguinu senza dannà nè a pelle nè u tissutu circundante. A so lunghezza d'onda di 532 nm tratta efficacemente una varietà di lesioni vasculi superficiali.
Trattamentu rapidu, pocu à nisun tempu di inattività
Di genere, u trattamentu da u Vein-Go pò esse appiicatu senza anesthesia. Mentre chì u paci pò sperimentà un ligeru discomfort, a prucedura hè raramente dolorosa.
Tempu di post: 15-mar-2023