Un Laser KTP hè un laser solidu chì usa un fosfatu di potassiu (KTP) cristallo cum'è u so dispositivu di radduri di frequenza. U cristallu KTP hè impegnatu da un fasciu generatu da un neodicu: Yttrium aluminium Garnet (nd: yag) laser. Questu hè diretta da u cristallu KTP per pruduce un fasciu in u spettru visibile verde cù una lama alba à 532 nm
U KTP / 532 NM FrequitEs radduppia: U TRATTAMENTU DI UFFICIU È EFFECTIVU PER A LEZIONI VASANGATORE CALTA CALTA CALPARALE
U 532 NM Wenhength hè una scelta primaria per u trattamentu di e ferite vasculari superficiali. Ricerca mostra chì u 532 NM d'incenda hè di almenu cum'è efficace, se ne micca più, se micca più chjucu lasers in u trattamentu di u telanificatias faciatici. U 532 NM Wavelengthength pò ancu esse usatu per caccià u pigmentu indesevule nantu à a faccia è u corpu.
Un altru vantaghju di a lunghezza di 532 nm hè a capacità di indirizzà e melanjobina è di melanina (rossi è marroni) à u stessu tempu. Questu hè sempre più detersione per a trattamentu di indicazioni chì prisenti sia quantu à i cromofori di cifophorme di cifatta o fotodampage.
KTP Laser mira in securità u pigmentu è calda u vasu di sangue senza dannighjà sia a pelle o u tessulu circundante. U so 532nm lunghegthing embri in modu efficace una varietà di lessioni vascular superficiale.
Trattamentu rapidu, pocu à pocu downtime
Tipicamenti, trattamentu da a vena è và pò esse applicata senza anestesia. Mentre u paziente pò sperimentà u disconfort ligeru, a prucedura hè raramente dolorosa.
Tempu post: Mar-15-2023