L'usu di u laser à diodi 980nm da a stimulazione biologica di a luce prumove, riduce l'inflammazione è allevia, hè un trattamentu non invasivu per e cundizioni acute è croniche. Hè sicuru è adattatu per tutte l'età, da i ghjovani à i pazienti più anziani chì ponu soffre di dolore crònicu.
A terapia laser hè principalmente per alleviare u dolore, accelerà a guarigione è diminuisce l'inflammazione. Quandu a fonte di luce hè piazzata contr'à a pelle, i fotoni penetranu parechji centimetri è sò assorbiti da i mitocondri. A parte di una cellula chì produce energia.
Cumu si faceLasertravagliu ?
L'applicazione di l'energia laser à a lunghezza d'onda di 980 nm interagisce cù u sistema nervosu perifericu attivendu u mecanismu di cuntrollu di Gate producendu un effettu analgesicu rapidu.
Induve possulaserfisioterapeutaterapiaesse adupratu ?
Malatia neurologica
Guarigione postoperatoria
Dolore à u collu
Tendinite d'Achille
Dolore di schiena
Distorsioni articulari
Stiramenti musculari
Chì sò i benefici di u laserFisiotaterapia ?
Non invasivu
Elimina u dolore
Trattamentu senza dolore
Facile à aduprà
Nisun effettu avversu cunnisciutu
Nisuna interazione cù e droghe
Riduce u bisognu di medicazione
Spessu ùn richiede micca intervenzione chirurgica
Assai efficace per parechje malatie è cundizioni
Ripristina a gamma nurmale di muvimentu è a funzione di u corpu
Fornisce una alternativa di trattamentu per i pazienti chì ùn anu micca rispostu à altri trattamenti
CHÌ PUDETE ASPETTÀ DA QUESTULASERTRATTAMENTU ?
U trattamentu laser hè rilassante è certe persone si addurmentanu ancu. D’altronde, in certi casi u dolore pò aumentà o cumincià 6-24 ore dopu una sessione di trattamentu. Questu hè perchè a luce laser principia u prucessu di guarigione. Tutta a guarigione principia cù una ligera quantità di inflammazione lieve.
FAQ
1.Chì face a terapia laser in fisioterapia ?
A terapia laser implica l'applicazione di luce laser à bassa intensità per alleviare u dolore causatu da u dannu di i tessuti molli. Facilita a riparazione di i tessuti è restaura a funzione cellulare nurmale. Hè aduprata da esperti per guarisce ferite è dolore.
2. Chì ghjè a lunghezza d'onda diTerapia laser di classe IV?
I laser di classe IV anu tradiziunalmente utilizatu a lunghezza d'onda di 980 nm. Questa hè l'opzione preferita per un cuntrollu rapidu di u dolore cù riduzione di l'inflammazione. I laser di classe 4, per via di diodi laser significativamente più putenti, sò più cari cà i laser di classe 1 à 3.
3.A terapia laser di Classe IV hè megliu cà a terapia laser fredda?
U laser di Classe IV hè capace di penetrà finu à 4 cm è hè 24 volte più putente chè un laser fretu. Siccomu hè capace di penetrà cusì prufundamente in u corpu, a grande maggioranza di i musculi, ligamenti, tendini, articulazioni è nervi ponu esse trattati efficacemente.
Data di publicazione: 02 dicembre 2024