1. Terapia laser
TRIANGEL RSD LIMITED Laser Laser terapeutichi di Classe IVV6-VET30/V6-VET60furnisce lunghezze d'onda specifiche rosse è vicine à l'infrarossu di luce laser chì interagiscenu cù i tessuti à u livellu cellulare inducendu una reazione fotochimica. A reazione aumental'attività metabolica in a cellula. U trasportu di nutrienti à traversu a membrana cellulare hè migliuratu, stimulendu una maggiore pruduzzione di energia cellulare (ATP).L'energia aumenta a circulazione, attirendu acqua, ossigenu è nutrienti à a zona dannighjata. Questu crea un ambiente di guarigione ottimale chì riduce l'inflammazione, u gonfiore, i spasmi musculari, a rigidità è u dolore.
2. Chirurgia laser
U laser à diodi sigilla i vasi mentre taglia o abla, dunque a perdita di sangue hè minima, ciò chì hè particularmente impurtante durante e procedure interne. Hè particularmente utile in e procedure endoscopiche inchirurgia veterinaria.
In l'area chirurgica, u raghju laser pò esse adupratu per taglià u tissutu cum'è un bisturi. Attraversu l'alte temperature finu à 300 °C, e cellule di u tissutu trattatu si aprenu è evaporanu. Stu prucessu hè chjamatu vaporizazione. A vaporizazione pò esse assai bè cuntrullata per mezu di a selezzione di i parametri per a prestazione di u laser, a focalizazione di u raghju laser, a distanza trà u tissutu è u tempu di reazione è dunque applicata in modu precisu. A forza di a fibra ottica aduprata decide ancu quantu fine diventa u tagliu eseguitu. L'influenza di u laser provoca una coagulazione di i vasi sanguigni circundanti in modu chì u campu resti liberu da sanguinamenti. Si evita u sanguinamentu dopu in a zona di tagliu.
Data di publicazione: 13 dicembre 2023