Vene varicose è laser endovascular

Laseev laser 1470nm: una alternativa unica per u trattamentuvene varicose

NTRODUZIONE
I varici sò una patologia vascular cumuni in i paesi sviluppati chì afectanu u 10% di a pupulazione adulta. Stu percentualità aumenta annu dopu annu, per via di fatturi cum'è l'obesità, l'eredità, a gravidanza, u sessu, i fatturi hormonali è l'abitudini cum'è una vita longa o sedentaria.

Minimamente invasive

Numerose referenze globale

Ritornu rapidu à l'attività di ogni ghjornu

Procedura ambulatoria è tempi di inattività ridotti

evlt

Laser Laseev 1470nm: l'alternativa sicura, còmoda è efficace

Laseev laser 1470nm hè una alternativa à caccià i varici piena di vantaghji. A prucedura hè sicura, veloce è più còmuda di e tecniche chirurgiche cunvinziunali cum'è a safenectomia o flebectomia. 

I risultati ottimali in u trattamentu endovenoso

Laseev laser 1470nm hè indicatu per u trattamentu di vene safene interne è esterne è collaterali, in una basa ambulatoria. A prucedura hè realizata sottu anesthesia lucale è cunsiste in l'introduzione di una fibra laser flexibule assai fina in a vena dannata, attraversu una incisione assai chjuca (2 -3 mm). A fibra hè guidata sottu u cuntrollu ecodoppler è transillumination, finu à ch'ella righjunghji a pusizione ottima per u trattamentu.

Una volta chì a fibra hè situata, u laser Laseev 1470nm hè attivatu, furnisce impulsi d'energia di 4 -5 seconde, mentre chì a fibra principia à tirà lentamente. L'energia laser dispensata face chì a vena varicosa trattata si ritraga, ocludendu à ogni impulsu energeticu.

240

 


Tempu di Post: 18-May-2022