Laser Laseev 1470nm: una alternativa unica per u trattamentu divene varicose
INTRODUZIONE
E varici sò una patologia vasculare cumuna in i paesi sviluppati chì affetta u 10% di a pupulazione adulta. Questa percentuale aumenta annu dopu annu, per via di fattori cum'è l'obesità, l'eredità, a gravidanza, u sessu, i fattori ormonali è l'abitudini cum'è una vita longa o sedentaria.
Minimamente invasivu
Numerose referenze mundiali
Ritornu rapidu à l'attività di ogni ghjornu
Prucedura ambulatoriale è tempu di inattività riduttu
Laser Laseev 1470nm: l'alternativa sicura, comoda è efficace
U laser Laseev 1470nm hè una alternativa per caccià e vene varicose piena di vantaghji. A prucedura hè sicura, rapida è più comoda cà e tecniche chirurgiche cunvinziunali cum'è a safenectomia o a flebectomia.
Risultati ottimali in u trattamentu endovenosu
U laser Laseev 1470nm hè indicatu per u trattamentu di e vene safene è collaterali interne è esterne, in regime ambulatoriale. A prucedura hè realizata sottu anestesia lucale è cunsiste in l'introduzione di una fibra laser flessibile assai fina in a vena danneggiata, attraversu una incisione assai chjuca (2-3 mm). A fibra hè guidata sottu cuntrollu ecodoppler è transilluminazione, finu à ch'ella ghjunghje à a pusizione ottima per u trattamentu.
Una volta chì a fibra hè localizata, u laser Laseev 1470nm hè attivatu, furnendu impulsi d'energia di 4-5 secondi, mentre a fibra cumencia à tirà si pianu pianu. L'energia laser furnita face chì a vena varicosa trattata si ritragga, occludendula à ogni impulsu d'energia.
Data di publicazione: 18 di maghju 2022