U trattamentu laser TRIANGEL TR-V6 di a proctologia implica l'usu di u laser per trattà e malatie di l'anu è di u rettu. U so principiu principale implica l'usu di temperature elevate generate da u laser per coagulà, carbonizà è vaporizà u tissutu malatu, ottenendu u tagliu di i tessuti è a coagulazione vasculare.
1. Prucedura laser per l'emorroidi (HeLP)
Questu hè adattatu per i pazienti cun emorroidi interne di Gradu II è III. Sta prucedura usa alte temperature generate da u laser per carbonizà è taglià u tissutu emorroidale, offrendu vantaghji cum'è danni intraoperatori minimi, sanguinamentu riduttu è ripresa postoperatoria rapida. Tuttavia, si deve nutà chì sta chirurgia laser hà indicazioni relativamente strette è un tassu di recidiva più altu.
2.Emorroidoplastia laser (LHP)
Questu hè adupratu cum'è un trattamentu dolce per l'emorroidi avanzate chì necessitanu un'anestesia adatta. Implica l'usu di u calore laser per trattà i nodi emorroidali segmentati è circulari. U laser hè inseritu cù cura in u nodu emorroidale, trattendulu secondu a so dimensione senza dannà a pelle anale o a mucosa. Nisun dispositivu esternu cum'è pinze hè necessariu, è ùn ci hè micca risicu di restringimentu (stenosi). À u cuntrariu di l'intervenzioni chirurgiche tradiziunali, sta prucedura ùn implica micca tagli o punti, dunque a guarigione hè assai efficace.
3. Chiusura di a fistula
Impiega una fibra radiale flessibile, chì emette radialmente, posizionata precisamente cù un raghju pilotu per furnisce energia longu u trattu di a fistula. Durante a terapia laser minimamente invasiva per e fistule anali, u musculu sfintere ùn hè micca dannighjatu. Questu assicura chì tutte e zone di u musculu sianu cunservate à u massimu, impedendu l'incontinenza.
4. Sinus Pilonidalis
Distrughje i fossi è i tratti sottutanei in modu cuntrullatu. L'usu di a fibra laser prutege a pelle intornu à l'anu è evita i prublemi cumuni di guarigione di e ferite da a chirurgia aperta.
Vantaghji di TRIANGEL TR-V6 cù lunghezza d'onda di 980 nm 1470 nm
Assorbimentu d'acqua estremu:
Hà un tassu d'assorbimentu d'acqua estremamente altu, assai efficace in i tessuti ricchi d'acqua, ottenendu l'effettu desideratu cù una energia più bassa.
Coagulazione più forte:
A causa di a so alta assorbenza d'acqua, pò coagulà più efficacemente i vasi sanguigni, riducendu ulteriormente u sanguinamentu intraoperatoriu.
Menu Dolore:
Siccomu l'energia hè più cuncintrata è a so prufundità d'azione hè menu prufonda, provoca menu irritazione à i nervi circundanti, risultendu in menu dolore postoperatoriu.
Funzionamentu precisu:
L'alta assorbimentu permette operazioni assai precise, adatte per chirurgie colorettali di alta precisione.
Data di publicazione: 02-lugliu-2025