E vene varicose di l'estremità inferiori sò malatie cumuni è frequenti in chirurgia vasculare. A prestazione iniziale per u discomfort di distensione acida di l'estremità, u gruppu tortuosu di vene superficiali, cù u prugressu di a malatia, pò cumparisce pruritu di a pelle, pigmentazione, desquamazione, sclerosi lipidica è ancu ulcera. I metudi di trattamentu di e vene varicose di l'estremità inferiori includenu u cambiamentu di u stile di vita, a terapia farmacologica, a terapia cù tubi di pressione, a legatura alta è u stripping di e vene safene, a scleroterapia è cusì. A chirurgia tradiziunale hè in corsu da più di 100 anni.
Attualmente, a chirurgia per e vene varicose di l'estremità inferiori hà tendutu à esse minimamente invasiva, cum'è l'ablazione laser endovenosa, l'ablazione per radiofrequenza, a terapia à microonde, ecc. A legatura alta tradiziunale è a dissezione di a grande vena safena sò sempre menu aduprate. Cù u sviluppu di tecniche minimamente invasive è l'accumulazione di l'esperienza di i medichi, e tecniche minimamente invasive beneficeranu più pazienti cun vene varicose di l'estremità inferiori è ancu rimpiazzeranu a chirurgia tradiziunale.
E linee guida di l'American Society for Vascular Surgery è di l'American Venous Forum per u trattamentu di e vene varicose di l'estremità inferiore è di e malatie venose croniche includenu l'ablazione laser endovenosa (ELVA) è l'ablazione per radiofrequenza (RFA) cum'è raccomandazioni di Classe IB. Studi anu dimustratu chìLaser di 1470 nmCù a fibra radiale hà menu cumplicazioni è perforazioni paragunatu à l'ablazione tradiziunale o à a chirurgia laser cumuna. Hè un metudu efficace per u trattamentu di e vene varicose di l'estremità inferiori è unu di i metudi intraoperatorii più ideali per a perforazione intravenosa in una sola tappa. Paragunatu à u laser puntuale, a fibra di uscita laser ad anellu pò fà chì l'energia laser sia distribuita uniformemente longu à a parete di u vasu sanguignu à 360°, l'energia aduprata hè più bassa, a velocità di perforazione hè ridutta è ùn ci hè carbonizazione di a parete di u vasu sanguignu. A velocità di assorbimentu di l'acqua è di l'emoglobina cù una lunghezza d'onda di 1470 nm hè significativamente più alta di quella di un laser ordinariu, è l'energia agisce direttamente nantu à a parete vasculare, chì pò chjude cumpletamente è uniformemente i vasi sanguigni. In generale, u laser 1470 nm cù a terapia cù fibra radiale per e vene varicose di l'estremità inferiori hà vantaghji significativi:
1) Chjusura rapida è effettu curativu definitu;
2) Un troncu più grossu chè l'ablazione per radiofrequenza pò esse realizatu;
3) L'estremità di travagliu di a fibra radiale ùn cuntatta micca direttamente u muru vasculare, è u puntu anulare radiale esercita a so capacità uniformemente nantu à u muru vasculare senza causà carbonizazione.
4) Più ecunomicu chè altri dispositivi di chjusura termica.
Hè da nutà chì u laser à diodi TRIANGELASER1470nm hà un design simplice è compactu. U sistema di dissipazione di u calore è di refrigerazione recentemente aggiornatu migliora assai l'efficienza di cunversione energetica di u laser è mantene a temperatura di funziunamentu stabile. In cumbinazione cù ufibra radialeCù una luce chì emette 360°, l'energia laser hè applicata direttamente à a parete di i vasi sanguigni. L'ecchimosi, u dolore è altri effetti secundari sò stati significativamente ridutti, più favurevuli à a chirurgia minimamente invasiva.
Data di publicazione: 10 d'aostu 2023