Triangelaser 1470 Nm Diode Laser System Per Trattamentu Evla cù Fibra Radiale

I varici di i membri inferiori sò malatie cumuni è frecuenti in a cirurgia vascular. Prima prestazione per discomfort distensione à l'acidu di u membru, u gruppu tortuous vena superficiale, cù u prugressu di a malatia, pò cumparisce prurito di a pelle, pigmentazione, desquamation, sclerosi lipidica è ancu ulcera. I metudi di trattamentu di varicesi di i membri inferjuri includenu u cambiamentu di stili di vita, a terapia di droga, a terapia di pressione, a ligatura alta è a vena safena, a scleroterapia è cusì. A cirurgia tradiziunale dura più di 100 anni.

Attualmente, a cirurgia per i varici di i membri inferiori hà tendenza à esse minimamente invasive, cum'è l'ablazione laser endovenosa, l'ablazione di radiofrequenza, a terapia di microondas, etc. A ligazione alta tradiziunale è a dissezione di a grande vena safena sò menu è menu usate. Cù u sviluppu di tecniche minimamente invasive è l'accumulazione di l'experientia di i medichi, e tecniche minimamente invasive beneficaranu più pazienti cù varice di l'estremità inferiore è ancu rimpiazzà a cirurgia tradiziunale.

A Società Americana per a Cirurgia Vasculare è e linee guida di u Forum Venoso Americanu per u Trattamentu di Veni Varicose di l'Extremità Inferiore è e Malattie Venose Croniche includenu l'ablazione laser endovenosa (ELVA) e ablazione a radiofrequenza (RFA) come raccomandazioni di Classe IB. I studii anu dimustratu chìlaser à 1470 nmcù a fibra radiale hà menu cumplicazioni è perforazione cumparatu cù l'ablation tradiziunale o a chirurgia laser cumuni. Hè un metudu efficau per u trattamentu di varicesi di l'estremità inferiori è unu di i metudi intraoperatori più ideali per a perforazione intravenosa in un stadiu. In cunfrontu cù u laser puntu, a fibra di output laser anellu pò fà l'energia laser distribuita in modu uniformu longu à u muru di u vasu di sangue à 360 °, l'energia utilizata hè più bassa, a rata di perforazione hè ridutta, è ùn ci hè micca carbonizazione di u muru di u sangue. U tassu d'assorbimentu di l'acqua è di l'emoglobina cù una lunghezza d'onda di 1470 nm hè significativamente più altu ch'è quellu di un laser ordinariu, è l'energia agisce direttamente nantu à u muru vascular, chì pò chjude cumpletamente è uniformemente i vini sanguini. In generale, u laser 1470nm cù a terapia di fibra radiale per i varici di l'estremità inferiore hà vantaghji significativi:

1) Chiusura rapida è effettu curativu definitu;

2) U troncu più grossu chì l'ablazione di radiofrequenza pò esse realizatu;

3) L'estremità di travagliu di a fibra radiale ùn hè micca direttamente in cuntattu cù u muru vascular, è u spot annular radiale esercita a so capacità uniformemente nantu à u muru vascular senza causà carbonizazione.

4) Più ecunomica cà l'altri dispositi di chjusu termale.

Vale a pena nutà chì u laser diode TRIANGELASER1470nm hà un disignu simplice è compactu, U sistema di dissipazione di calore è di rinfriscà novu aghjurnatu assai migliurà l'efficienza di cunversione d'energia di u laser è mantene a temperatura di u funziunamentu stabile. In cumminazzioni cù ufibra radialecù 360 ° emissione di luce, l'energia laser hè direttamente appiicata à u muru di i vini sanguini. L'ecchymosis è u dulore è altri effetti latu sò stati significativamente ridotti, più favurevuli à a cirurgia minimamente invasiva.fibra radiale (2)


Tempu di post: Aug-10-2023