U laser hè oghje universalmente accettatu cum'è u strumentu tecnologicu u più avanzatu in diverse specialità di chirurgia. U laser Triangel TR-C offre a chirurgia più senza sangue dispunibule oghje. Stu laser hè particularmente adattatu per i travagli ORL è trova applicazione in diversi aspetti di a chirurgia in l'arechja, u nasu, a laringe, u collu ecc. Cù l'introduzione di u laser à diodi, ci hè stata una migliurazione significativa in a qualità di a chirurgia ORL.
Lunghezza d'onda laser 980nm 1470nm in TR-C perTrattamentu Ent
Cù u cuncettu di duie lunghezze d'onda, u chirurgu ORL pò selezziunà a lunghezza d'onda adatta per ogni indicazione secondu e proprietà d'assorbimentu ideali è a prufundità di penetrazione per u tissutu rispettivu è cusì prufittà sia di 980 nm (emoglobina) sia di 1470 nm (acqua).
In paragone cù u laser CO2, u nostru laser à diodi presenta una emostasi significativamente megliu è impedisce u sanguinamentu durante l'operazione, ancu in strutture emorragiche cum'è polipi nasali è emangiomi. Cù u sistema laser TRIANGEL TR-C ENT, escisioni precise, incisioni è vaporizazione di tessuti iperplastici è tumorali ponu esse realizate in modu efficace senza quasi effetti secundari.
Applicazioni cliniche diLaser ORLTrattamentu
I laser à diodi sò stati aduprati in una larga gamma di prucedure ORL dapoi l'anni 1990. Oghje, a versatilità di u dispusitivu hè limitata solu da a cunniscenza è l'abilità di l'utilizatore. Grazie à l'esperienza accumulata da i clinici in l'anni chì sò passati, a gamma di applicazioni s'hè allargata oltre u scopu di stu documentu, ma include:
Otologia
Rinologia
Laringologia è Orofaringe
Vantaghji clinichi di u trattamentu laser ENT
- Incisione, escissione è vaporizazione precise sottu un endoscopiu
- Quasi nisun sanguinamentu, megliu emostasi
- Visione chirurgica chjara
- Danni termichi minimi per margini tissutali eccellenti
- Menu effetti secundarii, perdita minima di tessuti sani
- U più chjucu gonfiore di i tessuti postoperatori
- Certi interventi chirurgichi ponu esse realizati sottu anestesia lucale in ambulatoriu.
- Breve periodu di ricuperazione
Data di publicazione: 30 d'ottobre di u 2024