Svolta Minimamente Invasiva: Laser PLDD

U campu di a cura di a spina dorsale hè testimone di un cambiamentu significativu versu procedure ultra-minimamente invasive, cùDecompressione Discale Laser Percutanea (PLDD) emergendu cum'è un avanzamentu tecnologicu di punta. Sta tecnica innovativa, chì riduce a pressione nervosa dolorosa per mezu di una incisione di a dimensione di un agulla, offre una nova speranza à i pazienti diagnosticati cun ernie discali cervicali o lumbari cuntenute.

Sò finiti i tempi quandu a chirurgia spinale implicava necessariamente grandi incisioni, una longa uspitalisazione è una ricuperazione prolungata. PLDD sfida sta nuzione utilizendu l'energia laser per indirizzà è vaporizà precisamente una piccula parte di u nucleu pulposu - u centru gelatinosu di un discu intervertebrale. Sta riduzione di vulume riduce a pressione interna di u discu, permettendu à u materiale gonfiu di ritrattà è alleviare a cumpressione nantu à i nervi spinali adiacenti.

"U vantaghju principale diLaser PLDD"Si trova in a so minima disrupzione tissutale", spiega un specialistu senior in interventi spinali minimamente invasivi. "A prucedura hè realizata sottu anestesia lucale per mezu di una cannula di appena più di un millimetru di diametru. I pazienti sò cuscienti è capaci di furnisce feedback, aumentendu a sicurezza. Priservendu e principali strutture musculoscheletriche, a ripresa hè rimarchevolmente rapida, cù a maiò parte di i pazienti ambulatori u stessu ghjornu è vultendu à l'attività quotidiane assai più rapidamente paragunatu à a chirurgia tradiziunale".

A PLDD hè principalmente indicata per i pazienti chì soffrenu di dolore radiculare (sciatica o dolore à u bracciu) per via di una protrusione di u discu cuntenutu, chì ùn anu micca rispostu adeguatamente à a gestione cunservativa per un certu periodu di tempu. U successu dipende da una selezzione rigorosa di i pazienti, cù l'imaghjini avanzate cum'è a risonanza magnetica chì ghjocanu un rolu cruciale in a cunferma di a patologia di u discu adatta.

In paragone cù a discectomia aperta o ancu cù altre tecniche minimamente invasive, a PLDD dimustra vantaghji distinti in termini di tempu operatoriu, perdita di sangue, dolore postoperatoriu è efficacia generale in termini di costi. Rappresenta un strumentu vitale in l'arsenale di u specialistu mudernu di a spina dorsale, inserendu si in u percorsu di trattamentu prima chì sianu cunsiderate opzioni chirurgiche più invasive.

Sfondate Tecnulugicu:
A Decompressione Discale Laser Percutanea (PLDD) hè stata cuncipita per a prima volta in l'anni 1980. A so evoluzione è u so raffinamentu anu accumpagnatu i progressi in a tecnulugia laser è a guida per imaging in tempu reale, cum'è a fluoroscopia. Si prisenta cum'è una testimonianza di a tendenza cuntinua in medicina da interventi massimamente invasivi à interventi mirati è microinvasivi.laser pldd

laser pldd


Data di publicazione: 04-Feb-2026