Chì ghjè a lipolisi?
A lipolisi hè una prucedura chirurgica cumuna induve u tissutu adiposu in eccessu (grassu) hè eliminatu da e zone "problematiche" di u corpu, cumprese l'addome, i fianchi (maniglie di l'amore), a spallina di u reggisenu, e braccia, u pettu maschile, u mentone, a parte bassa di a schiena, l'esterno di e cosce, l'interno di e cosce è e "borse da sella".
A lipolisi hè realizata cù una bacchetta fina chjamata "cannula" chì hè inserita in a zona desiderata dopu chì a zona hè stata intorpidita. A cannula hè attaccata à un aspiratore chì elimina u grassu da u corpu.
A quantità chì hè eliminata varieghja assai secondu u pesu di a persona, e zone nantu à e quali travaglianu è quante zone anu fattu à u listessu tempu. A quantità di grassu è "aspiratu" (grassu è fluidu intorpidente cumminati) chì hè eliminata varieghja da un litru à finu à 4 litri.
A lipolisi aiuta l'individui chì anu "punti problematici" chì sò resistenti à a dieta è à l'eserciziu. Queste zone testarde sò spessu ereditarie è qualchì volta micca proporzionate à u restu di u so corpu. Ancu l'individui chì sò in bona forma ponu luttà cù zone cum'è e maniglie di l'amore chì ùn parenu micca vulè risponde à a dieta è à l'eserciziu.
Quali zone di u corpu ponu esse trattate daLipolisi laser?
E zone più trattate per e donne sò l'addome, i fianchi ("maniglie d'amore"), l'anche, a parte esterna di e cosce, a parte anteriore di e cosce, a parte interna di e cosce, e braccia è u collu.
In l'omi, chì custituiscenu circa u 20% di i pazienti di lipolisi, e zone più cumunemente trattate includenu a zona di u mentone è di u collu, l'addome, i fianchi ("maniglie d'amore") è u pettu.
Quanti trattamenti sòNecessariu?
Solu un trattamentu hè necessariu per a maiò parte di i pazienti.
Chì hè T?U prucessu di lipolisi laser?
1. Preparazione di u paziente
Quandu u paziente ghjunghje à a struttura u ghjornu di a Lipolisi, li serà dumandatu di spogliassi in privatu è di mette una camisgia chirurgica.
2. Marcatura di e zone di mira
U duttore piglia qualchi foto «prima» è dopu marca u corpu di u paziente cù un marcatore chirurgicu. I marchi seranu aduprati per rapprisintà sia a distribuzione di u grassu sia i lochi adatti per l'incisioni.
3. Disinfezzione di e zone di destinazione
Una volta in sala operatoria, e zone di destinazione saranu disinfettate accuratamente.
4a. Piazzamentu di incisioni
Prima, u duttore (prepara) intorpidisce a zona cù piccule iniezioni d'anestesia.
4b. Piazzamentu di incisioni
Dopu chì a zona hè intorpidita, u duttore perfora a pelle cù piccule incisioni.
5. Anestesia tumescente
Cù una cannula speciale (tubu cavu), u duttore infonde a zona bersaglio cù a suluzione anestetica tumescente chì cuntene una mistura di lidocaina, epinefrina è altre sustanze. A suluzione tumescente intorpiderà tutta a zona bersaglio da trattà.
Dopu chì l'anesteticu tumescente hà fattu effettu, una nova cannula hè inserita per l'incisioni. A cannula hè dotata di una fibra ottica laser è hè mossa avanti è indietro in u stratu di grassu sottu à a pelle. Sta parte di u prucessu fonde u grassu. Fonde u grassu facilita a so rimozione cù una cannula assai chjuca.
7. Aspirazione di grassu
Durante stu prucessu, u duttore moverà a fibra avanti è indietro per caccià tuttu u grassu scioltu da u corpu.
8. Incisioni di chjusura
Per cunclude a prucedura, a zona di u corpu da trattà hè pulita è disinfettata è l'incisioni sò chjuse cù strisce speciali di chiusura per a pelle.
9. Indumenti di compressione
U paziente hè cacciatu da a sala operatoria per un cortu periodu di ricuperazione è li sò dati indumenti di compressione (quandu hè apprupriatu), per aiutà à sustene i tessuti chì sò stati trattati mentre guariscenu.
10. Ritornu in casa
L'istruzzioni sò date riguardu à a ripresa è cumu trattà u dolore è altri prublemi. Alcune dumande finali sò risposte è dopu u paziente hè liberatu per vultà in casa sottu a cura di un altru adultu rispunsevule.
Data di publicazione: 14 di ghjugnu 2023