E tecnulugie laser di lipolisi sò state sviluppate in Europa è appruvate da a FDA in i Stati Uniti in nuvembre di u 2006. À quellu tempu, a lipolisi laser hè diventata u metudu di liposuzione d'avanguardia per i pazienti chì desideranu una scultura precisa è d'alta definizione. Utilizendu l'arnesi tecnologicamente più sofisticati in l'industria di a chirurgia estetica oghje, Lipolysis hè stata capace di furnisce à i pazienti un mezzu sicuru è efficace per ottene un contornu.
U laser di lipolisi utilizza laser di qualità medica per creà un fasciu di luce abbastanza putente per rompe e cellule adipose è poi scioglie u grassu senza traumatizà i vasi sanguigni vicini, i nervi è altri tessuti molli. U laser funziona à una frequenza specifica per pruduce l'effetti desiderati nantu à u corpu. E tecnulugie laser sofisticate sò capaci di mantene u sanguinamentu, u gonfiore è i lividi à u minimu.
A lipolisi laser hè un metudu di liposuzione d'alta tecnulugia chì produce risultati superiori à ciò chì hè pussibule cù e tecniche tradiziunali di liposuzione. I laser sò precisi è sicuri, fendu u so travagliu emettendu un putente fasciu di luce nantu à e cellule adipose, liquefacendule prima ch'elle sianu rimosse da a zona mirata.
E cellule adipose liquefatte ponu esse aspirate fora di u corpu aduprendu una cannula (tubu cavu) cù un diametru minusculu. "A piccula dimensione di a cannula, aduprata durante a lipolisi, significa chì ùn ci sò cicatrici lasciate da a prucedura, rendendula pupulare sia trà i pazienti sia trà i chirurghi" - hà dettu u duttore Payne, fundatore di a Texas Liposuction Specialty Clinic.
Unu di i principali benefici diLipolisihè chì l'usu di laser aiuta à stringhje i tessuti di a pelle in e zone trattate. A pelle flaccida è cascante pò creà cattivi risultati dopu a chirurgia di liposuzione, ma i laser ponu esse aduprati per aiutà à aumentà l'elasticità di i tessuti dermichi. À a fine di una prucedura di lipolisi, u duttore punta i raggi laser à i tessuti di a pelle per incuragisce u sviluppu di collagene rinnuvatu è sanu. A pelle si stringhje in e settimane dopu a prucedura, traducendu si in un contornu di u corpu lisciu è scultore.
I boni candidati devenu esse micca fumatori, in bona salute generale è devenu esse vicinu à u so pesu ideale prima di a prucedura.
Siccomu a liposuzione ùn hè micca per a perdita di pesu, i pazienti devenu circà a prucedura per sculpisce è cunturnà u corpu, micca per perde chili. Tuttavia, alcune zone di u corpu sò particularmente propensi à almacenà grassu è ancu prugrammi di dieta è eserciziu dedicati ùn riescenu micca à sbarrazzassi di sti depositi di grassu. I pazienti chì vulerianu sbarrazzassi di sti depositi puderanu esse boni candidati per a Lipolisi.
Più di una zona di u corpu pò esse mirata durante una sola prucedura di lipolisi. A lipolisi laser hè adatta per una varietà di diverse zone di u corpu.
Cumu funziona a lipolisi?
A lipolisi utilizza laser di qualità medica per creà un fasciu di luce, abbastanza putente per rompe e cellule adipose è poi scioglie u grassu senza traumatizà i vasi sanguigni, i nervi è altri tessuti molli circundanti.
Cum'è una forma di Liposuzione Laser, u principiu daretu à a Lipolisi hè di scioglie u grassu per via di l'usu di effetti termichi è fotomeccanichi. A sonda laser funziona à diverse lunghezze d'onda (secondu a Macchina di Lipolisi). A cumbinazione di lunghezze d'onda hè a chjave per liquefà e cellule adipose, aiuta à a coagulazione è prumove u rassodamentu di a pelle posteriore. I lividi è a distruzzione di i vasi sanguigni sò mantenuti à u minimu.
Lunghezze d'onda di liposuzione laser
A cumbinazione di lunghezze d'onda laser hè determinata secondu l'ubbiettivi pianificati da u chirurgu. Una cumbinazione di lunghezze d'onda laser (980 nm) è (1470 nm) hè aduprata per disturbà u tissutu adiposu (cellule adipose) cù un tempu di ricuperazione minimu in mente. Un'altra applicazione hè l'usu simultaneu di u Lunghezza d'onda di 980 nm è 1470 nmQuesta cumbinazione di lunghezze d'onda aiuta in u prucessu di coagulazione è dopu in u rassodamentu di i tessuti.
Molti chirurghi ricorrenu à l'anestesia tumescente. Questu li dà un vantaghju dopu quandu realizanu a fusione di u grassu è a so estrazione posteriore (aspirazione). U tumescente gonfia e cellule adipose, facilitendu l'interventu.
Unu di i principali vantaghji hè a disrupzione di e cellule adipose cù una cannula microscopica, chì si traduce in una invasione minima, incisioni metalliche è cicatrici quasi invisibili.
E cellule adipose liquefatte sò tandu estratte cù a cannula aduprendu una ligera aspirazione. U grassu estrattu scorre per un tubu di plastica è hè catturatu in un cuntainer di plastica. U chirurgu pò stimà quantu vulume di grassu hè statu estrattu in (millilitri).
Data di publicazione: 29 dicembre 2022