U resurfacing laser hè una prucedura di ringiovanimentu faciale chì usa un laser per migliurà l'aspettu di a pelle o trattà difetti facciali minori. Pò esse fattu cù:
Laser ablativu.Stu tipu di laser elimina u stratu esterno sottile di a pelle (epidermide) è riscalda a pelle sottostante (derma), ciò chì stimula a crescita di u collagene - una proteina chì migliora a fermezza è a struttura di a pelle. Mentre l'epidermide guarisce è ricresce, a zona trattata appare più liscia è più tesa. I tipi di terapia ablativa includenu un laser à diossidu di carbonu (CO2), un laser à erbiu è sistemi cumminati.
Laser o fonte di luce non ablativa.Questu approcciu stimula ancu a crescita di collagene. Hè un approcciu menu aggressivu chè un laser ablativu è hà un tempu di ricuperazione più cortu. Ma i risultati sò menu evidenti. I tipi includenu laser à coloranti pulsati, erbium (Er: YAG) è terapia à luce pulsata intensa (IPL).
Tramindui i metudi ponu esse furniti cù un laser frazziunale, chì lascia colonne microscopiche di tissutu micca trattatu in tutta l'area di trattamentu. I laser frazziunali sò stati sviluppati per accurtà u tempu di ricuperazione è riduce u risicu di effetti secundarii.
U resurfacing laser pò diminuisce l'apparizione di e linee fini in a faccia. Pò ancu trattà a perdita di tonu di a pelle è migliurà a vostra carnagione. U resurfacing laser ùn pò micca eliminà a pelle eccessiva o cascante.
U resurfacing laser pò esse adupratu per trattà:
Rughe fini
Macchie di età
Tonu o struttura di a pelle irregulare
Pelle dannighjata da u sole
Cicatrici d'acne da lievi à moderate
Trattamentu
U rifacimentu di a pelle cù laser frazziunale pò esse abbastanza scomodu, dunque una crema anestetica topica pò esse applicata 60 minuti prima di a sessione è/o pudete piglià duie pasticche di paracetamol 30 minuti prima. Di solitu i nostri pazienti sperimentanu un ligeru calore da l'impulsu di u laser, è ci pò esse una sensazione simile à una scottatura solare dopu u trattamentu (finu à 3 à 4 ore), chì pò esse facilmente trattata applicendu una crema idratante dolce.
Ci sò generalmente circa 7 à 10 ghjorni di riposu dopu avè ricevutu stu trattamentu. Probabilmente sperimenterete qualchì rossore immediatu, chì duverebbe calà in poche ore. Questu, è qualsiasi altru effettu secundariu immediatu, pò esse neutralizatu applicendu pacchetti di ghiaccio à a zona trattata subitu dopu a prucedura è per u restu di a ghjurnata.
Per i primi 3 à 4 ghjorni dopu à u trattamentu cù laser frazziunale, a vostra pelle serà fragile. Fate una attenzione particulare quandu vi lavate a faccia durante questu tempu - è evitate di utilizà scrub facciali, panni lavabili è sbuff. Duvete digià nutà chì a vostra pelle pare megliu à questu puntu, è i risultati continueranu à migliurà durante i mesi seguenti.
Duvete aduprà una crema solare cù un SPF 30+ à largu spettru ogni ghjornu per prevene ulteriori danni.
U resurfacing laser pò causà effetti secundari. L'effetti secundari sò più lievi è menu prubabili cù l'approcci non ablativi chè cù u resurfacing laser ablativu.
Rossore, gonfiore, prurito è dolore. A pelle trattata pò gonfià, prurire o avè una sensazione di brusgiatura. U rossore pò esse intensu è pò durà parechji mesi.
Acne. L'applicazione di creme spesse è bende nantu à a faccia dopu u trattamentu pò aggravà l'acne o causà u sviluppu temporaneamente di piccule protuberanze bianche (milia) nantu à a pelle trattata.
Infezzione. U resurfacing laser pò purtà à una infezzione batterica, virale o fungina. L'infezzione più cumuna hè una riacutizazione di u virus di l'herpes - u virus chì provoca l'herpes labiale. In a maiò parte di i casi, u virus di l'herpes hè digià presente ma dormiente in a pelle.
Cambiamenti di culore di a pelle. U resurfacing laser pò fà chì a pelle trattata diventi più scura di ciò chì era prima di u trattamentu (iperpigmentazione) o più chjara (ipopigmentazione). I cambiamenti permanenti di culore di a pelle sò più cumuni in e persone cù a pelle marrone scura o nera. Parlate cù u vostru duttore nantu à quale tecnica di resurfacing laser riduce stu risicu.
Cicatrici. U resurfacing laser ablativu presenta un ligeru risicu di cicatrici.
In u resurfacing di a pelle cù laser frazziunale, un dispositivu chjamatu laser frazziunale furnisce microfasci precisi di luce laser in i strati inferiori di a pelle, creendu colonne prufonde è strette di coagulazione tissutale. U tissutu coagulatu in a zona di trattamentu stimula un prucessu di guarigione naturale chì si traduce in una crescita rapida di novu tissutu sanu.
Data di publicazione: 16 di settembre di u 2022