INDIBA /TECAR

Cumu funziona a terapia INDIBA?
INDIBA hè una corrente elettromagnetica chì hè mandata à u corpu per via di elettrodi à una radiofrequenza di 448 kHz. Sta corrente aumenta gradualmente a temperatura di i tessuti trattati. L'aumentu di a temperatura scatena e risposte naturali di rigenerazione, riparazione è difesa di u corpu. Per a frequenza di corrente di 448 kHz, altri effetti ponu ancu esse ottenuti senza riscaldà i tessuti di u corpu, dimustrati per via di a ricerca moleculare; biostimulazione.

Perchè 448kHz?
INDIBA investe assai risorse in a ricerca di a so tecnulugia per assicurà i migliori risultati. Durante sta ricerca, una squadra di l'Ospedale Universitariu Spagnolu assai ricunnisciutu Ramon y Cajal di Madrid (Dr Ubeda è a so squadra) anu esaminatu ciò chì accade à e cellule di u corpu quandu INDIBA hè applicatu. Anu trovu chì a frequenza di 448kHz di INDIBA hè efficace per stimulà a proliferazione di e cellule staminali è differenziarle. E cellule sane nurmali ùn sò micca ferite. Hè statu ancu testatu nantu à certi tipi di cellule cancerose in vitro, induve hè statu trovu chì diminuia u numeru di ste cellule chì si stabiliscenu, ma micca e cellule nurmali, cusì era sicuru da aduprà in l'omu è, dunque, ancu nantu à l'animali.

Quali sò i principali effetti biologichi di a terapia INDIBA?
Sicondu a temperatura raggiunta, si ottenenu diversi effetti:
À intensità senza riscaldamentu, per via di l'effettu di a corrente unica di 448 kHz, si verifica una biostimulazione. Questu pò aiutà in e prime fasi di una ferita accelerendu l'azione di u corpu. Pò ancu aiutà à alleviare u dolore è accelerà a via infiammatoria.À un aumentu ligeru di a temperatura, l'azione principale hè a vascolarizazione, aumentendu u flussu di sangue prufondu furnendu più ossigenu è nutrienti per a riparazione. I spasmi musculari si riducenu è ci hè una riduzione di u dolore. L'edema pò esse dramaticamente riduttu.À alte temperature ci hè un effettu d'iperattivazione, chì aumenta sia u vulume sia l'intensità di u flussu sanguinu prufondu (Kumaran & Watson 2017). In estetica, l'alta temperatura di i tessuti pò riduce e rughe è e linee fini è ancu migliurà l'aspettu di a cellulite.

Perchè u trattamentu INDIBA pò esse beneficu?
Durante u trattamentu, u terapeuta aduprerà mezi conduttivi nantu à a pelle per cunduce a corrente. Hè cumpletamente indolore, utilizanu sia un elettrodu rivestitu chjamatu capacitivu chì genera un calore più superficiale sia resistivu chì hè un elettrodu metallicu, chì sviluppa un calore più prufondu è mira i tessuti più in prufundità in u corpu. Questu hè un trattamentu piacevule sia per l'umani sia per l'animali chì ricevenu trattamentu.

Quante sessioni di terapia INDIBA sò necessarie ?
Questu dipende da u tipu di trattamentu. E cundizione croniche necessitanu nurmalmente più sessioni chè e cundizione acute. Pò varià da 2 o 3, à assai di più.

Quantu tempu ci vole à INDIBA per fà u travagliu ?
Questu dipende da ciò chì hè trattatu. In una ferita acuta l'effetti ponu esse immediati, ci hè spessu una riduzione di u dolore da a prima sessione ancu in cundizioni croniche.
In estetica certi trattamenti, cum'è quellu di a faccia, ponu avè risultati à a fine di a prima sessione. Cù a riduzione di u grassu i risultati si vedenu in un paru di settimane, certe persone segnalanu una riduzione in un paru di ghjorni.

Quantu dura l'effettu di una sessione di terapia INDIBA ?
L'effetti ponu durà per un bellu pezzu secondu e caratteristiche di a sessione di trattamentu. Spessu u risultatu dura più longu dopu avè avutu un paru di sessioni. Per u dolore di l'artrosi cronica, e persone anu signalatu chì l'effetti duranu finu à 3 mesi. Inoltre, i risultati di i trattamenti estetichi ponu durà finu à parechji mesi dopu.

Ci sò effetti secundarii à a terapia INDIBA?
A terapia INDIBA hè innocua per u corpu è assai piacevule. Tuttavia, per a pelle assai sensibile o quandu si righjunghjenu temperature assai elevate, ci pò esse un ligeru rossore chì sparirà abbastanza rapidamente è/o un pizzicore mumentaneu in a pelle.

INDIBA pò aiutà à accelerà a mo ripresa da una ferita?
Hè assai prubabile chì INDIBA accelererà a ripresa da una ferita. Questu hè duvutu à parechje azzioni nantu à u corpu in diverse tappe di a guarigione. A biostimulazione precoce aiuta cù i prucessi biochimichi chì si svolgenu à livellu cellulare. Quandu u flussu di sangue hè aumentatu, i nutrienti è l'ossigenu ch'ellu furnisce aiutanu a guarigione à fà si, introducendu calore, e reazioni biochimiche ponu esse aumentate. Tutte queste cose aiutanu u corpu à fà u so travagliu nurmale di guarigione in modu più efficiente è à ùn si stallà in alcuna tappa.

Tecar


Data di publicazione: 13 di maghju 2022