In ginecologia, TR-980+1470 offre una vasta gamma di opzioni di trattamentu sia in isteroscopia sia in laparoscopia. I miomi, i polipi, a displasia, e cisti è i condilomi ponu esse trattati per tagliu, enucleazione, vaporizazione è coagulazione. U tagliu cuntrullatu cù a luce laser ùn hà guasi nisun effettu nantu à i musculi uterini è cusì evita cuntrazioni dulurose. A coagulazione simultanea garantisce una eccellente emostasi è dunque una bona vista nantu à u campu chirurgicu in ogni mumentu.
Laser VaginaleRingiovanimentu (LVR):
Cum'è a pelle, u tissutu vaginale hè custituitu da fibre di collagene chì li danu forza è flessibilità. A ginecologia cosmetica usa una tecnulugia laser à diodi rivoluzionaria per riscaldà delicatamente u tissutu vaginale, cuntraendu e fibre esistenti è stimulendu a furmazione di novu collagene.
Questu migliora a funzionalità di tutta a zona vaginale nurmalizendu u flussu di sangue, aumentendu a lubrificazione, rinfurzendu a resistenza immune è restaurendu a forza è l'elasticità di e pareti vaginali.
ULunghezze d'onda TR 980nm+1470nmassicurà un altu assorbimentu in acqua è emoglobina. A prufundità di penetrazione termica hè significativamente più bassa chè, per esempiu, a prufundità di penetrazione termica cù i laser Nd: YAG. Quessi effetti permettenu di fà applicazioni laser sicure è precise vicinu à strutture sensibili, furnendu à tempu una prutezzione termica di u tissutu circundante.
In paragone cù u laser CO2, ste lunghezze d'onda speciali offrenu una emostasi significativamente megliu è impediscenu sanguinamenti maiò durante l'interventu chirurgicu, ancu in strutture emorragiche.
Cù fibre di vetru fine è flessibili, avete un cuntrollu assai bonu è precisu di u raghju laser. A penetrazione di l'energia laser in strutture prufonde hè evitata è u tissutu circundante ùn hè micca affettatu. U travagliu cù fibre di vetru di quarzu offre un tagliu, una coagulazione è una vaporizazione rispettosi di i tessuti.
1.Chì succede durante a prucedura di ringiovanimentu vaginale laser (LVR)?
U trattamentu di ringiovanimentu vaginale laser (LVR) hà a seguente prucedura:
1. U trattamentu LVR usa un manipolo sterile è una fibra laser radiale.
2. A fibra laser radiale emette energia in tutte e direzzione invece di indirizzà una zona di u tissutu à a volta.
3. Solu i tessuti bersagli sò sottumessi à u trattamentu laser senza affettà a membrana basale.
In cunsequenza, u trattamentu migliora a neo-collagenesi chì risulta in un tissutu vaginale tonificatu.
2. U trattamentu hè dulurosu ?
U trattamentu TR-98nm+1470nm per a Ginecologia Cosmetica hè una prucedura cunfurtevule. Essendu una prucedura micca ablativa, nisun tissutu superficiale hè affettatu. Questu significa ancu chì ùn ci hè bisognu di alcuna cura postoperatoria particulare.
Data di publicazione: 18 dicembre 2024