A prucedura EVLT hè minimamente invasiva è pò esse realizata in un studio medico. Affronta i prublemi sia estetichi sia medichi assuciati à e vene varicose.
Una luce laser emessa attraversu una fibra fina inserita in a vena danneggiata furnisce solu una piccula quantità d'energia, pruvucendu a chjusura è a sigillatura di a vena malfunzionante.
E vene chì sò trattabili cù u sistema EVLT sò vene superficiali. A terapia laser cù u sistema EVLT hè indicata per e vene varicose è e varicosità cù refluxu superficiale di a Grande Vena Safena, è in u trattamentu di e vene refluenti incompetenti in u sistema venosu superficiale di l'estremità inferiore.
Dopu à uEVLTprucedura, u vostru corpu dirigerà naturalmente u flussu di sangue versu altre vene.
U gonfiamentu è u dolore in a vena dannighjata è avà sigillata si calmeranu dopu a prucedura.
A perdita di sta vena hè un prublema?
Innò. Ci sò parechje vene in a gamba è, dopu u trattamentu, u sangue in e vene difettose serà deviatu versu vene nurmali cù valvole funziunali. L'aumentu di a circulazione risultante pò alleviare significativamente i sintomi è migliurà l'aspettu.
Quantu tempu ci vole à ricuperà da EVLT?
Dopu à a prucedura d'estrazione, vi pò esse dumandatu di mantene a gamba elevata è di stà luntanu da i vostri pedi per u primu ghjornu. Pudete ripiglià e vostre attività nurmali dopu à 24 ore, eccettu per l'attività faticosa chì pò esse ripigliata dopu à duie settimane.
Ciò chì ùn si deve fà dopurimozione di vene laser?
Duvete esse capace di ripiglià l'attività nurmali dopu à sti trattamenti, ma evitate l'attività fisicamente impegnative è l'eserciziu strenuu. L'esercizii à forte impattu cum'è a corsa, u jogging, u sollevamentu di pesi è u sport devenu esse evitati per almenu un ghjornu o dui, secondu u cunsigliu di u duttore specializatu in vena.
Data di publicazione: 20 dicembre 2023