U cumpunente otticu u più impurtante in i sistemi di furmazione di u fasciu in i laser à diodi d'alta putenza hè l'ottica di collimazione à asse rapidu. E lenti sò fabbricate in vetru d'alta qualità è anu una superficia acilindrica. A so alta apertura numerica permette di collimare tutta l'uscita di u diodu cù una qualità di fasciu eccezziunale. L'alta trasmissione è l'eccellenti caratteristiche di collimazione garantiscenu i più alti livelli di efficienza di furmazione di u fasciu perlaser à diodi.
I collimatori à asse rapidu sò lenti cilindriche asferiche compatte è d'altu rendimentu cuncepite per applicazioni di modellatura di fasciu o di collimazione di diodi laser. I disinni cilindrici asferichi è l'alte aperture numeriche permettenu una collimazione uniforme di tutta l'uscita di un diodu laser mantenendu una alta qualità di u fasciu.
Vantaghji
cuncepimentu ottimizatu per l'applicazione
alta apertura numerica (NA 0.8)
collimazione limitata da diffrazione
trasmissione finu à 99%
u più altu livellu di precisione è uniformità
u prucessu di fabricazione hè assai ecunomicu per grandi quantità
qualità affidabile è stabile
Collimazione di diodi laser
I diodi laser anu tipicamente caratteristiche di output chì sò sustanzialmente diverse da a maiò parte di l'altri tipi di laser. Specificamente, producenu un output assai divergente piuttostu chè un fasciu collimatu. Inoltre, sta divergenza hè asimmetrica; a divergenza hè assai più grande in u pianu perpendiculare à i strati attivi in u chip di diodi, paragunatu à u pianu parallelu à questi strati. U pianu più divergente hè chjamatu "asse veloce", mentre chì a direzzione di divergenza più bassa hè chjamata "asse lentu".
L'usu efficace di l'output di u diodu laser richiede guasi sempre una collimazione o altre modifiche à a forma di stu fasciu divergente è asimmetricu. È questu hè tipicamente fattu aduprendu ottiche separate per l'assi veloci è lenti per via di e so diverse proprietà. Per ottene questu in pratica, hè dunque necessariu l'usu di ottiche chì anu putenza in una sola dimensione (per esempiu, lenti cilindriche o cilindriche acirculari).
Data di publicazione: 15 dicembre 2022