Terapia di magnetotrasduzione extracorporea (EMTT)

Magnetoterapia

impulsa un campu magneticu in u corpu, creendu un effettu curativu straordinariu. I risultati sò menu dolore, riduzione di u gonfiore è una maggiore ampiezza di muvimentu in e zone affettate. E cellule danneggiate sò rienergizzate aumentendu e cariche elettriche in a cellula chì a restauranu à u so statu normale di salute. U metabolismu cellulare aumenta, e cellule sanguine sò rigenerate, a circulazione hè migliorata è l'assorbimentu di l'ossigenu hè aumentatu di più di u 200%. U sistema immunitariu diventa più sanu è u fegatu, i reni è u colon sò più capaci di eliminà i rifiuti è e tossine.

Scambiu ElettromagneticuEffettu pusitivu nant'à u corpu

Hè statu scientificamente pruvatu chì i nostri corpi prughjettanu campi magnetichi. Ogni organu hà u so propiu campu bioelettromagneticu unicu. Tutti i 70 trilioni di cellule in u corpu cumunicanu per via di frequenze elettromagnetiche. Tuttu accade in u corpu per via di questu elettromagneticu.

Strattà cù successu e malatie musculoscheletriche, cumprese:

Malatie degenerative di l'articuli Cundizioni di usura cum'è l'artrosi (ghjinochje, anche, mani, spalle, gomiti, ernie dischi, spondilartrosi) Trattamentu di u dolore Dolore crònicu cumprese mal di schiena, lumbago, tensione, radiculopatia Ferite sportive Infiammazione cronica di tendini è articulazioni, sindromi da sovrausu di tendini, infiammazione di l'ossu pubicu.

U magneto fisiologicu si basa nantu à un mecanismu operativu diversu da quellu diESWT, cunnisciuta ancu cum'è terapia à onde d'urto, face, e duie modalità sò assai efficaci quandu sò aduprate inseme.

Quandu si guarda a differenza trà PM è ESWT, ESWT agisce aduprendu signali acustici/fisichi d'alta energia in una zona di trattamentu lucale, mentre chì PM agisce aduprendu radiazioni elettromagnetiche d'alta energia in una zona di trattamentu regiunale.

A funzione dimagnetoterapia

scatena effetti biologichi indotti elettromagneticamente à livellu cellulare è tissutale.

A proliferazione di fibroblasti è di collagene hè aumentata dopu ogni trattamentu.

Aumentu di l'angiogenesi è di a furmazione/maturazione di collagene chì porta à a guarigione di e ferite.

Accelera l'eliminazione di u gonfiore, restaurendu u flussu di sangue nurmale, i nutrienti è l'ossigenazione di i tessuti.

E cellule danneggiate si riprendenu più rapidamente sottu u trattamentu PM.

Produzione accelerata di fattori di crescita in diverse fasi di a riparazione tissutale.

Pò modulà u ligame di i receptori cellulari, riducendu a risposta infiammatoria.

Chì succede dopu u trattamentu?

Dopu u trattamentu, i pazienti descrivenu spessu a zona di preoccupazione cum'è "cambiante", "qualcosa si sta guarendu / succede", è un picculu numeru sperimenta un ligeru aumentu di u dolore osseu se a so cundizione hè più avanzata.

In generale, questu trattamentu ùn hè micca un trattamentu unicu è hè adupratu per un certu periodu per alleviare u dolore è una guarigione migliorata, si cunsiglia di aduprà EMTT 1-2 volte à settimana secondu a ferita o u prublema in questione. Sè avete qualchì cambiamentu o nova sensazione durante o dopu u trattamentu, per piacè informate u vostru prufessiunale di a salute.

Nota chì stu trattamentu ùn hè micca adattatu per i pazienti cun pacemaker o durante a gravidanza). Una sola sessione di trattamentu dura trà 5 è 20 minuti, è sò necessarie trà 4 è 6 sessioni, secondu a gravità di a situazione è a risposta à a terapia.

Magnetoterapia


Data di publicazione: 22 d'aostu 2022