Ablazione laser endovenosa

Cos'è l'ablazione laser endovenosa (EVLA)?

Trattamentu Endovenous Laser Ablation Treatment, cunnisciutu ancu com'è terapia laser, hè una prucedura medica sicura è pruvata chì ùn tratta micca solu i sintomi di varice, ma ancu tratta a cundizione sottostante chì li provoca.

Endovenous significa in a vena, una piccula quantità di anesthesiu lucale hè injected in a pelle nantu à a vena è una agulla inserita in questu. Un filu hè passatu per l'agulla è in a vena. L'agulla hè eliminata è un cateteru hè passatu nantu à u filu, sopra a vena è u filu sguassatu. Una fibra laser hè passata in u cateteru per quessa chì a so punta si trova à u puntu più altu per esse riscaldatu (di solitu a vostra piega inguinale). Una grande quantità di suluzione anestèsica lucale hè poi injectata intornu à a vena per mezu di più piccule punture d'agulla. U laser hè poi sparatu è tiratu in a vena per riscalda u rivestimentu in a vena, dannendulu è facendu a colapsà, riduzzione, è eventualmente sparisce.

Duranti a prucedura EVLA, u cirujanu usa l'ultrasound per truvà a vena per esse trattata. I vini chì ponu esse trattati sò i tronchi venosi principali di e gammi:

Grande vena safena (GSV)

Petite veine saphène (SSV)

I so affluenti principali cum'è e Veine Saphenous Accessory Anteriori (AASV)

A lunghezza d'onda laser 1470nm di a macchina laser endovenosa hè aduprata in modu efficace in u trattamentu di vene varicose, a lunghezza d'onda di 1470nm hè assorbita da l'acqua 40 volte più di una lunghezza d'onda di 980 nm, u laser 1470nm minimizzerà ogni dolore è contusioni post-operatorie è i pazienti saranu. ricuperà rapidamente è torna à u travagliu di ogni ghjornu in pocu tempu.

Avà in u mercatu 1940nm per EVLA, u coefficient d'assorbimentu di 1940nm hè più altu di 1470nm in l'acqua.

1940nm laser varicose hè capaci di pruduce efficacità simili àlaser à 1470 nmcù assai menu risicu è effetti latu, cum'è parestesia, bruising aumentatu, discomfort di u paziente durante è immediatamente dopu à u trattamentu è ferita termale à a pelle soprastante. Quandu s'utilice per a coqultion endovenosa di i vini sanguini in i malati cù reflux vena superficiale.

Vantaghji di u Laser Endovenous Per Trattamentu di Veni Varicose:

Minimamente invasive, menu sanguinante.

Effettu curativu: operazione sottu visione diretta, u ramu principalu pò chjusu di clumps di vena tortuosa

L'operazione chirurgica hè simplice, u tempu di trattamentu hè assai accurtatu, riduce u dolore di u paziente

I Pacienti cù malatie ligera ponu esse trattati in u serviziu ambulatorio.

Infezzione secundaria postoperatoria, menu dolore, ricuperazione rapida.

Bella apparenza, quasi senza cicatrice dopu a cirugia.

Laser à diodi 980 per evlt

 


Tempu di post: 29-ghjugnu-2022