Chì ghjè l'ablazione laser endovenosa (EVLA)?
U trattamentu di ablazione laser endovenosa, cunnisciutu ancu cum'è terapia laser, hè una prucedura medica sicura è pruvata chì ùn solu tratta i sintomi di e vene varicose, ma tratta ancu a cundizione sottostante chì li provoca.
Endovenosu significa chì in a vena, una piccula quantità d'anesteticu lucale hè iniettata in a pelle sopra a vena è un agulla hè inserita in ella. Un filu hè passatu attraversu l'agulla è in a vena. L'agulla hè rimossa è un catetere hè passatu sopra u filu, in a vena è u filu hè rimossu. Una fibra laser hè passata in u catetere in modu chì a so punta si trova in u puntu più altu per esse riscaldata (di solitu a piega di l'inguine). Una grande quantità di suluzione anestetica lucale hè tandu iniettata intornu à a vena per mezu di parechje piccule punture d'agulla. U laser hè tandu attivatu è tiratu in giù per a vena per riscaldà u rivestimentu in a vena, dannighjendulu è pruvucendu u so collassu, a so restrizione è infine a so sparizione.
Durante a prucedura EVLA, u chirurgu usa l'ecografia per truvà a vena da trattà. E vene chì ponu esse trattate sò i principali tronchi venosi di e gambe:
Grande Vena Safena (GSV)
Piccula Vena Safena (SSV)
I so principali affluenti cum'è e vene safene accessorie anteriori (AASV)
A lunghezza d'onda laser di 1470 nm di a macchina laser endovenosa hè aduprata efficacemente in u trattamentu di e vene varicose, a lunghezza d'onda di 1470 nm hè assorbita preferenzialmente da l'acqua 40 volte di più cà una lunghezza d'onda di 980 nm, u laser di 1470 nm minimizerà ogni dolore postoperatoriu è lividi è i pazienti si riprenderanu rapidamente è torneranu à u travagliu cutidianu in pocu tempu.
Avà in u mercatu 1940nm per EVLA, u coefficientu d'assorbimentu di 1940nm hè più altu ch'è 1470nm in acqua.
U laser varicosu di 1940 nm hè capace di pruduce una efficacia simile àLaser di 1470 nmcù assai menu risicu è effetti secundarii, cum'è parestesia, aumentu di lividi, discomfort di u paziente durante è subitu dopu u trattamentu è danni termichi à a pelle soprastante. Quandu hè adupratu per a cullizzioni endovenosa di i vasi sanguigni in pazienti cù reflux venosu superficiale.
Vantaghji di u laser endovenosu per u trattamentu di e vene varicose:
Minimamente invasivu, menu sanguinamentu.
Effettu curativu: operazione sottu visione diretta, u ramu principale pò esse chjusu da i grumi di vene tortuose
L'operazione chirurgica hè simplice, u tempu di trattamentu hè assai riduttu, riduce u dolore di u paziente
I pazienti cun una malatia ligera ponu esse trattati in u serviziu ambulatoriale.
Infezzione secundaria postoperatoria, menu dolore, ripresa rapida.
Bellu aspettu, quasi nisuna cicatrice dopu l'operazione.
Data di publicazione: 29 di ghjugnu 2022