U laser endovenoso hè un trattamentu minimamente invasivu per i varici chì hè assai menu invasivu di l'estrazione tradiziunale di vena safena è furnisce i pazienti cù un aspettu più desideratu per via di menu cicatrici. U principiu di trattamentu hè di utilizà l'energia laser in una vena (lumen intravenosa) per distrughje u vinu sanguinu digià in difficultà.
A prucedura di trattamentu endovenous laser pò esse realizatu in a clinica, u paziente hè cumplettamente svegliu durante a prucedura, è u duttore monitorarà a cundizione di i vini sanguini cù l'equipaggiu ultrasound.
U duttore prima injects un anesthesiu lucale in a coscia di u paci è crea una apertura in a coscia chì hè un pocu più grande di u pinhole. Allora, un cateteru di fibra ottica hè inseritu da a ferita in a vena. Quandu viaghja à traversu a vena malata, a fibra emette energia laser per cauterizà a parete veinosa. Si sminuisce, è eventualmente tutta a vena hè ablated, solu solu solu u prublema di varice.
Dopu chì u trattamentu hè finitu, u duttore bendarà bè a ferita, è u paci pò marchjà cum'è solitu è cuntinuà cù a vita normale è l'attività.
Dopu à u trattamentu, u paci pò marchjà nantu à a terra dopu un brevi riposu, è a so vita di ogni ghjornu ùn hè micca affettata, è pò ripiglià l'sport dopu à circa duie simane.
1.U laser 980nm cù uguali assorbimentu in l'acqua è u sangue, offre una robusta strumenta chirurgica per tutti i scopi, è à 30 / 60Watts di output, una fonte d'alta putenza per u travagliu endovascular.
2.Ulaser à 1470 nmcù l'absorzione significativamente più altu in l'acqua, furnisce un strumentu di precisione superiore per u dannu termale collateral ridottu intornu à e strutture venose.
Lunghezza d'onda laser 1470 hè, almenu, 40 volte megliu assorbita da l'acqua è l'ossiemoglobina di u laser 980nm, chì permette a distruzzione selettiva di a vena, cù menu energia è riducendu l'effetti secundari.
Cum'è un laser specificu per l'acqua, u laser TR1470nm mira l'acqua cum'è u cromoforu per assorbe l'energia laser. Siccomu a struttura di a vena hè principalmente acqua, hè teorizatu chì a lunghezza d'onda laser di 1470 nm riscalda in modu efficiente e cellule endoteliali cun un risicu bassu di danni collaterali, risultante in una ablazione venosa ottimale.
Avemu ancu prupostu fibre radiali.
A fibra radiale chì emette à 360 ° permette l'ablazione termale endovenosa ideale. Hè dunque pussibule d'intruduce l'energia laser in u lumen di a vena è assicurà a chjusura di a vena basatu nantu à a distruzzione fototermale (à temperature trà 100 è 120 ° C).FIBRA RADIALE TRIANGELhè dotatu di marcature di sicurezza per un cuntrollu ottimale di u prucessu di pullback.
Tempu di post: Apr-24-2024