EVLT (Vene Varicose)

Chì ne hè a causa?

Vene varicosesò dovuti à a debulezza di u muru di e vene superficiali, è questu porta à un allungamentu. L'allungamentu provoca u fallimentu di e valvole unidirezionali in l'internu di e vene. Queste valvole nurmalmente permettenu solu à u sangue di scorrere in a gamba versu u core. Se e valvole perdenu, u sangue pò scorrere in daretu in u modu sbagliatu quandu si stà in piedi. Stu flussu inversu (refluxu venosu) provoca una pressione aumentata nantu à e vene, chì si gonfianu è diventanu varicose.Vene varicose

Chì ghjèTerapia intravenosa EVLT

Sviluppata da i principali flebologi, l'EVLT hè una prucedura guasi indolore chì pò esse realizata in u studio in menu di 1 ora è richiede pocu tempu di ricuperazione per u paziente. U dolore postoperatoriu hè minimu è ùn ci hè guasi nisuna cicatrice, cusì chì i sintomi di a malatia da reflux venosu internu è esternu di u paziente sò alleviati immediatamente.

980nm1470nm EVLTEVLA

Perchè sceglie 1470nm?

A lunghezza d'onda di 1470 nm hà una più grande affinità per l'acqua chè per l'emoglobina. Questu dà locu à un sistema di bolle di vapore chì riscaldanu a parete di a vena senza radiazione diretta, aumentendu cusì u tassu di successu.

Hà certi vantaghji: richiede menu energia per ottene un'ablazione adatta è ci hè menu danni à e strutture adiacenti, dunque ci hè un tassu più bassu di cumplicazioni postoperatorie. Questu permette à u paziente di vultà à a vita quotidiana più rapidamente cù a risoluzione di u refluxu venosu.

TR-B1470 EVLT

 

 


Data di publicazione: 11 di ghjugnu 2025