Laser à diodi 980nm per a rimozione vasculare

U laser di 980 nm hè u spettru d'assorbimentu ottimale di porfiriticivascularecellule. E cellule vasculari assorbenu u laser à alta energia di lunghezza d'onda di 980 nm, si produce a solidificazione è infine si dissipa.

U laser pò stimulà a crescita di u collagene dermicu durante u trattamentu vasculare, aumentà u spessore è a densità epidermica, in modu chì i picculi vasi sanguigni ùn sianu più esposti, à u listessu tempu, l'elasticità è a resistenza di a pelle sò ancu significativamente migliorate.

Chì si sente ?
Per un cunfortu massimu usemu pacchetti di ghiaccio, gel rinfriscatu, è u nostru laser hè dotatu di una punta di raffreddamentu in zaffiro placcata in oru per aiutà à rinfrescà a vostra pelle durante u trattamentu laser. Cù queste misure, u trattamentu laser per parechje persone hè assai cunfortu. Senza alcuna misura di cunfortu, si sente assai simile à una piccula banda elastica chì si schjatta.

Quandu sò previsti i risultati?

Spessu e vene parenu più debuli subitu dopu à u trattamentu laser. Tuttavia, u tempu chì ci vole à u vostru corpu per riassorbe (rumpisce) a vena dopu à u trattamentu dipende da a dimensione di a vena. E vene più chjuche ponu piglià finu à 12 settimane per risolve cumpletamente. Mentre chì e vene più grande ponu piglià 6-9 mesi per risolve cumpletamente.

Quantu dura u trattamentu ?
Una volta chì e vene sò state trattate cù successu è u vostru corpu l'hà riassorbute, ùn torneranu micca. Tuttavia, per via di a genetica è altri fattori, hè prubabile chì formerete nuove vene in diverse zone in l'anni à vene chì averanu bisognu di trattamentu laser. Si tratta di nuove vene chì ùn eranu micca prima presenti durante u vostru trattamentu laser iniziale.

Chì sò l'effetti secundarii tipici?
L'effetti secundarii tipici di u trattamentu di e vene cù laser sò rossore è un ligeru gonfiore. Quessi effetti secundarii sò assai simili in aspettu à e piccule punture d'insetti è ponu durà finu à 2 ghjorni, ma di solitu si risolvenu più prestu. I lividi sò un effettu secundariu raru, ma ponu accade è di solitu si risolvenu in 7-10 ghjorni.

U prucessu di trattamentu diRimozione vasculare:

1. Applicate una crema anestetica à u situ di trattamentu per 30-40 minuti

2. Disinfettate u situ di trattamentu dopu avè pulitu a crema anestetica

3. Dopu avè sceltu i parametri di trattamentu, procedete longu a direzzione di i vasi

4.Observate è aghjustate i parametri mentre trattate, u megliu effettu hè quandu a vena rossa diventa bianca

5. quandu u tempu di l'intervallu hè 0, fate attenzione à spustà a maniglia cum'è video quandu u vasculare diventa biancu, è u dannu à a pelle diventerà più grande se troppu energia ferma

6. Applicate subitu u ghjacciu per 30 minuti dopu à u trattamentu. Quandu u ghjacciu hè applicatu, a ferita ùn deve micca avè acqua. Pò esse isolata da a pellicola plastica cù una garza.

7. dopu à u trattamentu, a ferita pò diventà una crosta. L'usu di crema antiscottatura 3 volte à ghjornu aiuterà a ferita à ricuperà è riducerà a probabilità di culurazione.

rimozione vasculare


Data di publicazione: 26 d'aprile di u 2023