A terapia laser d'alta putenza soprattuttu in cumbinazione cù l'altre terapie chì furnimu cum'è e tecniche di liberazione attiva di u trattamentu di i tessuti molli. Yaser d'alta intensitàApparatu di fisioterapia laser di classe IVpò ancu esse adupratu per trattà:
*l'artrite
*Speroni d'ossu
*Fascite Plantare
*Gomitu di u tennista (Epicondilite laterale)
*Gomitu di u Golfista (Epicondilite Mediale)
*Ceppi è lacrime di a cuffia di i rotatori
*Tenosinovite di DeQuervain
*ATM
*Ernie di u discu
*Tendinosi; Tendinite
*Entesopatie
*Fratture da stress
*Stecche di tibia
*Sindrome di u dolore patellofemorale (ginocchio di u corridore)
*Sindrome di u tunnel carpale
*Lacrime di ligamenti
*Sciatica
*Alluce valgu
*Disagiu di l'anca
*Mal di collu
*Dolore di schiena
*Stiramenti musculari
*Distorsioni articulari
*Tendinite d'Achille
*Cundizioni nervose
*Guarigione dopu à u chirurgu
Effetti Biologichi di a Terapia Laser per LaserAttrezzatura di Fisioterapia
1. Riparazione tissutale accelerata è crescita cellulare
Accelerà a ripruduzzione è a crescita cellulare. Nisuna altra modalità di fisioterapia pò penetrà a rotula ossea è furnisce energia curativa à a superficia articulare trà a parte inferiore di a rotula è u femore. E cellule di cartilagine, osse, tendini, ligamenti è musculi sò riparate più rapidamente per via di l'esposizione à a luce laser.
2. Formazione di Tessutu Fibrosu Riduttu
A terapia laser riduce a furmazione di tissutu cicatriziale dopu à danni tissutali è prucessi inflammatorii acuti è cronichi. Questu puntu hè di primura perchè u tissutu fibrosu (cicatriciale) hè menu elasticu, hà una circulazione più scarsa, hè più sensibile à u dolore, più debule è assai più propensu à recidive è esacerbazioni frequenti.
3. Antiinflamatori
A terapia cù luce laser hà un effettu antiinflamatoriu, postu chì provoca vasodilatazione è attivazione di u sistema di drenaggiu linfaticu. Di cunsiguenza, ci hè una riduzione di u gonfiore causatu da stress biomeccanicu, traumi, usu eccessivu o cundizioni sistemiche.
4. Analgesia
A terapia laser hà un effettu beneficu annantu à u dolore per via di a soppressione di a trasmissione di u signale nervosu annantu à e fibre C non mielinate chì trasmettenu u dolore à u cervellu. Questu significa chì hè necessaria una quantità più grande di stimuli per creà un putenziale d'azione in u nervu per signalà u dolore. Un altru mecanismu di bloccu di u dolore implica a produzzione di alti livelli di sustanzi chimichi chì uccidinu u dolore cum'è endorfine è encefaline da u cervellu è a ghiandola surrenale.
5. Attività vasculare migliorata
A luce laser aumenterà significativamente a furmazione di novi capillari (angiogenesi) in u tissutu dannighjatu chì accelererà u prucessu di guarigione. Inoltre, hè statu nutatu in a literatura chì a microcirculazione aumenta secundariamente à a vasodilatazione durante u trattamentu laser.
6. Aumentu di l'attività metabolica
A terapia laser crea produzioni più elevate di enzimi specifici
7. Funzione nervosa migliorata
A macchina terapeutica laser di classe IV accelera u prucessu di rigenerazione di e cellule nervose è aumenta l'ampiezza di i putenziali d'azione
8. Immunoregulazione
Stimulazione di l'immunoglobuline è di i linfociti
9. Stimula i punti trigger è i punti d'agopuntura
Stimula i punti di tensione musculari, restaura u tonu musculare è l'equilibriu
Laser Terapeuticu Freddu Vs Caldu
A maiò parte di l'apparecchi laser terapeutichi utilizati sò cumunimenti cunnisciuti cum'è "laser freddi". Quessi laser anu una putenza assai bassa è per quessa ùn generanu micca calore nantu à a pelle. U trattamentu cù questi laser hè cunnisciutu cum'è "Terapia Laser di Bassu Livellu" (LLLT).
I laser chì usemu sò "laser caldi". Quessi laser sò assai più putenti cà i laser freddi nurmalmente più di 100 volte più putenti. A terapia cù questi laser dà una sensazione di calore è di rilassamentu per via di l'energia più elevata. Sta terapia hè cunnisciuta cum'è "Terapia Laser d'Alta Intensità" (HILT).
I laser caldi è freddi anu una prufundità di penetrazione simile in u corpu. A prufundità di penetrazione hè determinata da a lunghezza d'onda di a luce è micca da a putenza. A differenza trà i dui hè u tempu chì ci vole à furnisce una dosa terapeutica. Un laser caldu di 15 watt trattarà un ghjinochju artriticu finu à u puntu di sollievu di u dolore, in circa 10 minuti. Un laser fretu di 150 milliwatt ci vuleria più di 16 ore per furnisce a stessa dosa.
Data di publicazione: 06-lugliu-2022