Laser à Alexandrite 755 nm

Cosa hè un laser?

UN LASER (amplificazione di a luce per emissione stimulata di radiazioni) travaglia emettendu una lunghezza d'onda di luce d'alta energia, chì quandu si focalizeghja nantu à una certa cundizione di a pelle, crea calore è distrugge e cellule malate. A lunghezza d'onda hè misurata in nanometri (nm).

Diversi tipi di laser sò dispunibili per l'usu in a chirurgia di a pelle. Sò differenziati da u mediu chì pruduce u fasciu laser. Ognunu di i sfarenti tippi di laser hà una gamma specifica di utilità, secondu a so lunghezza d'onda è a penetrazione. U mediu amplifica a luce di una certa lunghezza d'onda mentre passa per ellu. Questu risultatu in a liberazione di un fotonu di luce chì torna à un statu stabile.

A durata di l'impulsi luminosi influenza l'applicazioni cliniche di u laser in a chirurgia di a pelle.

Cos'è un laser d'alessandrite?

U laser d'alessandrite produce una lunghezza d'onda specifica di a luce in u spettru infrarossu (755 nm). Hè cunsideratuun laser di luce rossa. Laser Alexandrite sò ancu dispunibuli in u modu Q-switched.

A cosa serve un laser alexandrite?

A Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) hà appruvatu una gamma di macchine laser d'alessandrite chì emettenu luce infrarossa (lunghezza d'onda 755 nm) per diversi disordini di a pelle. Questi includenu Ta2 Eraser™ (Light Age, California, USA), Apogee® (Cynosure, Massachusetts, USA) è Accolade™ (Cynosure, MA, USA).

I seguenti disordini di a pelle ponu esse trattati cù raggi laser di Alexandrite.

Lesioni vascular

  • * Veni di spider è di filu in a faccia è i gammi, qualchi birthmarks vascular (malformazioni vascular capillari).
  • * I pulsazioni di luce miranu à u pigmentu rossu (emoglobina).
  • *Macchie di età (lentigi solari), lentiggini, voglie pigmentate piatte (nevi melanocitici congeniti), nevi di Ota e melanocitosi dermica acquisita.
  • *Les impulsions légères dirigent la mélanine à une profondeur variable sur ou dans la peau.
  • * L'impulsi di luce miranu à u folliculu pilifero chì causanu a caduta di i capelli è minimizendu a crescita ulteriore.
  • * Pò esse usatu per l'epilazione in ogni locu cumpresi l'ascelle, a linea di bikini, a faccia, u collu, a schiena, u pettu è e gambe.
  • * In generale inefficace per i capelli di culore chjaru, ma utile per trattà i capelli scuri in i malati di Fitzpatrick tippi I à III, è forse di peddi di culore chjaru di tipu IV.
  • * I paràmetri tipici impiegati includenu durazioni di impulsu da 2 à 20 millisecondi è fluenze da 10 à 40 J/cm2.
  • * A prudenza estrema hè cunsigliatu in i pazienti di pelle abbronzata o più scura, postu chì u laser pò ancu distrughje a melanina, risultatu in pezzi bianchi di a pelle.
  • * L'usu di laser di alexandrite Q-switched hà migliuratu u prucessu di rimuzione di tatuaggi è oghje hè cunsideratu u standard di cura.
  • * U trattamentu laser d'Alexandrite hè adupratu per caccià u pigmentu neru, blu è verde.
  • * U trattamentu laser implica a distruzzione selettiva di molécule d'inchiostro chì sò poi assorbite da i macrofagi è eliminati.
  • * A durata di l'impulsu cortu di 50 à 100 nanosecondi permette à l'energia laser di esse cunfinata à a particella di u tatuu (circa 0,1 micrometri) in modu più efficau chè un laser à pulsazioni più longu.
  • * L'energia sufficiente deve esse furnita durante ogni impulsu laser per riscalda u pigmentu à a frammentazione. Senza abbastanza energia in ogni impulsu, ùn ci hè micca frammentazione di pigmentu è senza eliminazione di tatuaggi.
  • * I tatuaggi chì ùn sò micca stati eliminati in modu efficace da altri trattamenti ponu risponde bè à a terapia laser, sempre chì u trattamentu prima ùn hà micca causatu cicatrici eccessivi o danni di a pelle.

Lesioni pigmentate

Lesioni pigmentate

Depilazione

Eliminazione di tatuaggi

Laser d'Alexandrite pò ancu esse usatu per migliurà e arrughe in a pelle foto-anziana.

Laser à diode 755 nm


Tempu di Postu: 06-Oct-2022