Laser à Alessandrite 755nm

Chì ghjè un laser ?

Un LASER (amplificazione di luce per emissione stimulata di radiazioni) funziona emettendu una lunghezza d'onda di luce ad alta energia, chì quandu hè focalizzata nantu à una certa cundizione di a pelle creerà calore è distruggerà e cellule malate. A lunghezza d'onda hè misurata in nanometri (nm).

Diversi tipi di laser sò dispunibili per l'usu in a chirurgia di a pelle. Si differenzianu per u mediu chì produce u raghju laser. Ognunu di i sfarenti tipi di laser hà una gamma specifica di utilità, secondu a so lunghezza d'onda è a so penetrazione. U mediu amplifica a luce di una lunghezza d'onda particulare mentre ci passa. Questu si traduce in a liberazione di un fotone di luce mentre torna à un statu stabile.

A durata di l'impulsi di luce influenza l'applicazioni cliniche di u laser in a chirurgia di a pelle.

Chì ghjè un laser alessandrite?

U laser alessandrite produce una lunghezza d'onda specifica di luce in u spettru infrarossu (755 nm). Hè cunsideratuun laser à luce rossaI laser alessandrite sò ancu dispunibili in modu Q-switched.

Per chì serve un laser alessandrite?

L'Amministrazione di l'Alimentazione è di i Medicinali di i Stati Uniti (FDA) hà appruvatu una gamma di macchine laser à alessandrite chì emettenu luce infrarossa (lunghezza d'onda 755 nm) per diversi disordini di a pelle. Quessi includenu Ta2 Eraser™ (Light Age, California, USA), Apogee® (Cynosure, Massachusetts, USA) è Accolade™ (Cynosure, MA, USA). E macchine individuali ponu esse cuncepite apposta per fucalizza si nantu à prublemi specifichi di a pelle.

I seguenti disordini di a pelle ponu esse trattati cù raggi laser Alexandrite.

Lesioni vasculari

  • *Venine a ragno è filiformi in a faccia è e gambe, alcune macchie di nascita vasculari (malformazioni vasculari capillari).
  • *L'impulsi di luce miranu u pigmentu rossu (emoglobina).
  • *Macchie di età (lentigini solari), lentiggini, macchie di nascita pigmentate piatte (nevi melanocitici congeniti), nevu di Ota è melanocitosi dermica acquisita.
  • *L'impulsi di luce miranu a melanina à una prufundità variabile nantu à o in a pelle.
  • *L'impulsi di luce miranu u folliculu piliferu, pruvucendu a caduta di i capelli è minimizendu l'ulteriore crescita.
  • *Pò esse adupratu per a depilazione in ogni locu, cumprese l'ascelle, a linea di bikini, a faccia, u collu, a schiena, u pettu è e gambe.
  • *Generalmente inefficace per i capelli di culore chjaru, ma utile per trattà i capelli scuri in i pazienti di i tipi Fitzpatrick I à III, è forse a pelle di culore chjaru di tipu IV.
  • *I paràmetri tipici impiegati includenu durate d'impulsi da 2 à 20 millisecondi è fluenze da 10 à 40 J/cm2.
  • *Si raccomanda una estrema prudenza in i pazienti abbronzati o cù a pelle più scura, postu chì u laser pò ancu distrughje a melanina, risultendu in macchie bianche di pelle.
  • *L'usu di laser alessandrite Q-switched hà migliuratu u prucessu di rimuzione di tatuaggi è oghje hè cunsideratu u standard di cura.
  • U trattamentu laser à alessandrite hè adupratu per rimuovere i pigmenti neri, blu è verdi.
  • U trattamentu laser implica a distruzzione selettiva di e molecule d'inchiostru chì sò poi assorbite da i macrofagi è eliminate.
  • A corta durata di l'impulsu da 50 à 100 nanosecondi permette à l'energia laser di esse cunfinata à a particella di u tatuu (circa 0,1 micrometri) più efficacemente chè un laser à impulsi più longhi.
  • *Deve esse furnita abbastanza energia durante ogni impulsu laser per scaldà u pigmentu finu à a frammentazione. Senza abbastanza energia in ogni impulsu, ùn ci hè micca frammentazione di u pigmentu è nisuna rimuzione di tatuaggi.
  • I tatuaggi chì ùn sò stati eliminati efficacemente da altri trattamenti ponu risponde bè à a terapia laser, à cundizione chì u trattamentu precedente ùn abbia micca causatu cicatrici eccessive o danni à a pelle.

Lesioni pigmentate

Lesioni pigmentate

Depilazione

Rimozione di tatuaggi

I laser alessandrite ponu ancu esse aduprati per migliurà e rughe in a pelle fotoinvecchiata.

Laser à diodi 755nm


Data di publicazione: 06-ott-2022