In l'ultimi decennii, a cuncepzione di l'implanti è a ricerca ingegneristica di l'implanti dentali anu fattu grandi progressi. Sti sviluppi anu fattu chì u tassu di successu di l'implanti dentali sia più di 95% per più di 10 anni. Dunque, l'implantazione d'implanti hè diventata un metudu assai efficace per riparà a perdita di denti. Cù u vastu sviluppu di l'implanti dentali in u mondu, a ghjente presta sempre più attenzione à u miglioramentu di i metudi d'implantazione è di mantenimentu di l'implanti. Attualmente, hè statu dimustratu chì u laser pò ghjucà un rolu attivu in l'implantazione d'implanti, l'installazione di protesi è u cuntrollu di l'infezzione di i tessuti intornu à l'implanti. I laser à diverse lunghezze d'onda anu caratteristiche uniche, chì ponu aiutà i medichi à migliurà l'effettu di u trattamentu implantare è migliurà l'esperienza di i pazienti.
A terapia implantare assistita da laser à diodi pò riduce u sanguinamentu intraoperatoriu, furnisce un bonu campu chirurgicu è riduce a durata di l'interventu chirurgicu. À u listessu tempu, u laser pò ancu creà un bonu ambiente sterile durante è dopu l'operazione, riducendu significativamente l'incidenza di cumplicazioni è infezioni postoperatorie.
E lunghezze d'onda cumuni di i laser à diodi includenu 810 nm, 940 nm,980nmè 1064 nm. L'energia di sti laser mira principalmente à i pigmenti, cum'è l'emoglobina è a melanina intessuti molliL'energia di u laser à diodi hè principalmente trasmessa per via di a fibra ottica è agisce in modu di cuntattu. Durante u funziunamentu di u laser, a temperatura di a punta di a fibra pò ghjunghje à 500 ℃ ~ 800 ℃. U calore pò esse trasferitu efficacemente à u tissutu è tagliatu vaporizendu u tissutu. U tissutu hè in cuntattu direttu cù a punta di travagliu chì genera calore, è l'effettu di vaporizazione si verifica invece di utilizà e caratteristiche ottiche di u laser stessu. U laser à diodi di lunghezza d'onda di 980 nm hà una efficienza d'assorbimentu per l'acqua più alta chè u laser à lunghezza d'onda di 810 nm. Sta caratteristica rende u laser à diodi di 980 nm più sicuru è efficace in l'applicazioni di piantazione. L'assorbimentu di l'onda luminosa hè l'effettu d'interazzione laser cù u tissutu più desiderabile; Più hè bona l'energia assorbita da u tissutu, menu hè u dannu termicu circundante causatu à l'implantu. A ricerca di Romanos mostra chì u laser à diodi di 980 nm pò esse adupratu in modu sicuru vicinu à a superficia di l'implantu ancu à un paràmetru d'energia più altu. Studi anu cunfirmatu chì u laser à diodi di 810 nm pò aumentà a temperatura di a superficia di l'implantu in modu più significativu. Romanos hà ancu signalatu chì u laser à diodi di 810 nm puderia dannà a struttura superficiale di l'implanti. U laser à diodi 940 nm ùn hè statu utilizatu in a terapia implantare. Basatu annantu à l'ubbiettivi discussi in questu capitulu, u laser à diodi 980 nm hè l'unicu laser à diodi chì pò esse cunsideratu per l'applicazione in a terapia implantare.
In una parolla, u laser à diodi 980 nm pò esse adupratu in modu sicuru in certi trattamenti d'implantu, ma a so prufundità di tagliu, a velocità di tagliu è l'efficienza di tagliu sò limitate. U principale vantaghju di u laser à diodi hè a so piccula dimensione è u so prezzu è costu bassu.
Data di publicazione: 10 di maghju 2023