U laser 1470Nm hè un novu tipu di laser à semiconduttore. Hà i vantaghji di l'altri laser chì ùn ponu esse rimpiazzati. E so cumpetenze energetiche ponu esse assorbite da l'emoglobina è ponu esse assorbite da e cellule. In un picculu gruppu, a gasificazione rapida decompone l'urganizazione, cù picculi danni di calore, è hà i vantaghji di solidificà è di fermà u sanguinamentu.
A lunghezza d'onda di 1470 nm hè assorbita preferenzialmente da l'acqua 40 volte di più chè una lunghezza d'onda di 980 nm, u laser di 1470 nm minimizerà ogni dolore postoperatoriu è lividi è i pazienti si riprenderanu rapidamente è torneranu à u travagliu cutidianu in pocu tempu.
A caratteristica di a lunghezza d'onda di 1470 nm:
U novu laser à semiconduttore di 1470 nm sparghje menu luce in u tissutu è a distribuisce uniformemente è efficacemente. Hà un forte tassu d'assorbimentu tissutale è una prufundità di penetrazione superficiale (2-3 mm). A gamma di coagulazione hè cuncintrata è ùn danneggerà micca u tissutu sanu circundante. A so energia pò esse assorbita da l'emoglobina è ancu da l'acqua cellulare, chì hè più adatta per a riparazione di nervi, vasi sanguigni, pelle è altri tessuti minusculi.
1470nm pò esse adupratu per u stringhje vaginale, e rughe facciali, è pò ancu esse adupratu per i nervi, i vasi, a pelle è altre micro-urganisazioni è a resezione di tumori, a chirurgia èEVLT,PLDDè altre chirurgie minimamente invasive.
Introducerà prima u laser 1470nm per e vene varicose:
Ablazione laser endovenosa (EVLA) hè una di l'opzioni di trattamentu più accettate per e vene varicose.
Vantaghji di l'ablazione endovenosa in u trattamentu di e vene varicose
- L'ablazione endovenosa hè menu invasiva, ma u risultatu hè listessu chè a chirurgia aperta.
- Dolore minimu, ùn richiede micca anestesia generale.
- Ripresa rapida, l'uspitalisazione ùn hè micca necessaria.
- Pò esse realizatu cum'è una prucedura clinica sottu anestesia lucale.
- Esteticamente megliu per via di a ferita di a dimensione di l'agulla.
Chì ghjèLaser Endovenosu?
A terapia laser endovenosa hè un trattamentu minimamente invasivu alternativu à a chirurgia tradiziunale di stripping di e vene varicose è dà migliori risultati cosmetici cù menu cicatrici. U principiu hè chì, rimuovendu a vena anormale applicendu energia laser in a vena ("endovenosa"), la si distrugge ("ablazione").
Cumu hèEVLTfattu ?
A prucedura hè realizata in modu ambulatoriale cù u paziente svegliu. Tutta a prucedura hè fatta sottu visualizazione ecografica. Dopu chì un anesteticu lucale hè statu iniettatu in a zona di a coscia, a fibra laser hè infilata in a vena attraversu un picculu foru di puntura. Dopu, l'energia laser hè liberata chì riscalda u muru di a vena è a face crollà. L'energia laser hè liberata continuamente mentre a fibra si move longu à tutta a lunghezza di a vena malata, risultendu in u crollu è l'ablazione di a vena varicosa. Dopu a prucedura, una benda hè posta sopra u situ d'entrata, è hè applicata una cumpressione supplementaria. I pazienti sò tandu incuragiti à marchjà è à ripiglià tutte l'attività nurmali.
Cumu hè a EVLT di e vene varicose diversa da a chirurgia convenzionale?
L'EVLT ùn richiede micca anestesia generale è hè una prucedura menu invasiva chè u stripping di e vene. U periodu di ricuperazione hè ancu più cortu chè a chirurgia. I pazienti anu di solitu menu dolore postoperatoriu, menu lividi, ricuperazione più rapida, menu cumplicazioni generali è cicatrici più chjuche.
Quantu prestu dopu à l'EVLT possu vultà à l'attività nurmale?
A caminata subitu dopu a prucedura hè incuragita è l'attività cutidiana nurmale pò esse ripresa subitu. Per quelli chì praticanu sport è sollevanu pesi, hè cunsigliatu un ritardu di 5-7 ghjorni.
Quali sò i principali benefici diEVLT?
L'EVLT pò esse realizata interamente sottu anestesia lucale in a maiò parte di i casi. Hè applicabile à a maiò parte di i pazienti, cumpresi quelli chì anu cundizioni mediche preesistenti o medicazione chì impediscenu l'amministrazione di un anesteticu generale. I risultati cosmetici di u laser sò assai superiori à u stripping. I pazienti segnalanu lividi minimi, gonfiore o dolore dopu a prucedura. Molti tornanu subitu à l'attività nurmali.
L'EVLT hè adatta per tutte e vene varicose?
A maiò parte di e vene varicose ponu esse trattate cù EVLT. Tuttavia, a prucedura hè principalmente per e vene varicose di grande dimensione. Ùn hè micca adatta per e vene chì sò troppu chjuche o troppu tortuose, o cù una anatomia atipica.
Adattu per:
Grande Vena Safena (GSV)
Piccula Vena Safena (SSV)
I so principali affluenti cum'è e vene safene accessorie anteriori (AASV)
Sè vo vulete sapè di più nantu à a nostra macchina, per piacècuntatta ci. Grazie.
Data di publicazione: 7 di nuvembre di u 2022