1.Chì hèvene varicose?
Sò vene anormali è dilatate.E vene varicose si riferiscenu à vene tortuose è più grande. Spessu queste sò causate da un malfunzionamentu di e valvule in e vene. E valvule sane assicuranu un flussu di sangue in una sola direzzione in e vene da i pedi torna à u core.U fallimentu di ste valvule permette u refluxu (refluxu venosu) chì provoca un accumulu di pressione è un gonfiamentu di e vene.
2. Quale hà bisognu di esse trattatu ?
E vene varicose sò quelle vene nodose è scolorite causate da l'accumulazione di sangue in e gambe. Sò spessu ingrandite, gonfie è si contorcenu.veneè ponu appare blu o viola scuru. E vene varicose raramente anu bisognu di trattamentu per ragioni di salute, ma sè avete gonfiore, dolore, gambe dulurose è un discomfort considerable, allora avete bisognu di trattamentu.
3.Principiu di trattamentu
U principiu di l'azione fototermica di u laser hè adupratu per scaldà a parete interna di a vena, distrughje u vasu sanguinu è fà lu restringe è chjude. Una vena chjusa ùn pò più purtà sangue, eliminendu u rigonfiamentu.vena.
4.Quantu tempu ci vole per chì e vene guariscinu dopu à u trattamentu laser?
I risultati di u trattamentu laser per e vene di ragnu ùn sò micca immediati. Dopu u trattamentu laser, i vasi sanguigni sottu à a pelle cambieranu gradualmente da u turchinu scuru à u rossu chjaru è infine spariranu in duie à sei settimane (in media).
5.Quanti trattamenti sò necessarii?
Per ottene i migliori risultati, pudete avè bisognu di 2 o 3 trattamenti. I dermatologi ponu fà questi trattamenti durante una visita in clinica.
Data di publicazione: 18 d'ottobre di u 2023