Novi prudutti Minimamente invasivu Classe IV Laser Spinale 980nm 1470nm Pldd per Ernia di u Discu Lombare Laser Decompressione Discale Fisioterapia Laser
Simu dinò spezializati in u rinfurzamentu di a gestione di e cose è di u metudu QC per assicurà chì pudemu mantene un grande guadagnu mentre chì in l'affari assai cumpetitivi per i Novi Prodotti Minimamente Invasivi Classe IV Laser Spinale 980nm 1470nm Pldd per Ernia Discale Lombare Laser Disc Decompressione Fisioterapia Laser, Aspittemu cun impazienza di determinà un matrimoniu urganizativu à longu andà cù a vostra stima cuuperazione.
Simu dinò specializati in u rinfurzamentu di a gestione di e cose è di u metudu QC per assicurà chì pudemu mantene un grande guadagnu mentre chì in l'affari assai cumpetitivi perLaser spinale Cina 980nm 1470nm, Attrezzatura di Decompressione di Discu LaserCù u principiu di win-win, speremu di aiutà vi à fà più prufitti in u mercatu. Una opportunità ùn hè micca da piglià, ma da creà. Ogni sucietà cummerciale o distributore di qualsiasi paese hè benvenutu.
Chì ghjè u PLDD ?
A decompressione percutanea di u discu laser (PLDD) hè una prucedura in a quale i dischi intervertebrali erniati sò trattati per riduzione di a pressione intradiscale per mezu di l'energia laser. Questu hè introduttu da un agulla inserita in u nucleu pulposu sottu anestesia lucale è monitoraghju fluoroscopicu. U picculu vulume di nucleu vaporizatu provoca una forte caduta di a pressione intradiscale, cù una conseguente migrazione di l'ernia luntanu da a radica nervosa. Hè stata sviluppata per a prima volta da u duttore Daniel SJ Choy in u 1986.
A PLDD s'hè dimustrata sicura è efficace. Hè minimamente invasiva, hè realizata in un ambiente ambulatoriale, ùn richiede micca anestesia generale, ùn provoca micca cicatrici o instabilità spinale, riduce u tempu di riabilitazione, hè ripetibile è ùn impedisce micca a chirurgia aperta se diventa necessaria. Hè una scelta ideale per i pazienti cù scarsi risultati in u trattamentu non chirurgicu.
Un agulla hè inserita in a zona affetta di u discu intervertebrale è una fibra laser hè iniettata attraversu per brusgià u nucleu pulposu cù un laser.
Interazione tissutale cù LASEEV® DUAL
A piattaforma LASEEV® DUAL hè basata annantu à e caratteristiche d'assorbimentu di e lunghezze d'onda di 980 nm è 1470 nm, chì, grazia à a so eccezziunale interazione in acqua è emoglobina è a prufundità di penetrazione muderata in u tissutu di u discu, permette di realizà e procedure in modu sicuru è precisu, in particulare in prossimità di strutture anatomiche delicate. A precisione microchirurgica hè garantita da e caratteristiche tecniche di u PLDD speciale. Chì ghjè u PLDD? A decompressione laser percutanea di u discu (PLDD) hè una prucedura in a quale i dischi intervertebrali erniati sò trattati riducendu a pressione intradiscale per mezu di l'energia laser. Questu hè introduttu da un agulla inserita in u nucleu pulposu sottu anestesia lucale è monitoraghju fluoroscopicu. U picculu vulume di nucleu vaporizatu provoca una forte caduta di a pressione intradiscale, cù una conseguente migrazione di l'ernia luntanu da a radice nervosa. Hè statu sviluppatu per a prima volta da u duttore Daniel SJ Choy in u 1986. U PLDD hà dimustratu di esse sicuru è efficace. Hè minimamente invasivu, hè realizatu in un ambiente ambulatoriale, ùn richiede micca anestesia generale, ùn provoca micca cicatrici o instabilità spinale, riduce u tempu di riabilitazione, hè ripetibile è ùn impedisce micca a chirurgia aperta se diventa necessaria. Hè una scelta ideale per i pazienti cù scarsi risultati in u trattamentu non chirurgicu. Un agulla hè inserita in a zona affetta di u discu intervertebrale è a fibra laser hè iniettata attraversu per brusgià u nucleu pulposu cù un laser. Interazzione tissutale cù e fibre laser LASEEV® DUAL, chì permettenu efficacia chirurgica, facilità di manipolazione è massima sicurezza. L'usu di fibre laser tattili flessibili cù diametri core di 360 micron in cumbinazione cù u PLDD microchirurgicu permette un accessu è un interventu assai precisi è accurati à e zone sensibili cum'è e zone di u discu cervicale è lombare in basa à i bisogni terapeutici clinichi. I trattamenti laser PLDD sò principalmente aduprati dopu à opzioni terapeutiche convenzionali senza successu sottu strettu cuntrollu MRT / CT.
Applicazioni
— Applicazione intradiscale nantu à a spina cervicale, a spina toracica, a spina lombare
— Neurotomia di u ramu mediale per l'articulazioni facettali
— Neurotomia di ramu laterale per l'articulazioni sacroiliache
Indicazioni
— Ernie discali cuntenute cù stenosi foraminale consecutiva
— Stenosi spinale discogenica
— Sindromi di dolore discogenicu
— Sindrome cronica di e faccette è di l'articulazione sacroiliaca
— Altre applicazioni chirurgiche, per esempiu, gomitu di u tennista, sperone calcaneale
Benefici di a prucedura PLDD minimamente invasiva
— L'anestesia lucale permette u trattamentu di i pazienti à risicu.
— Tempu operativu assai cortu paragunatu à e procedure aperte
— Bassu tassu di cumplicazioni è inflammazione postoperatoria (Nisuna ferita di i tessuti molli, Nisun risicu di
fibrosi epidurale o cicatrici)
— Agulla fina cù un situ di puntura assai chjucu è dunque ùn ci hè bisognu di suture
— Sollievu immediatu di u dolore significativu è mobilizazione
— Sughjornu ospedalieru più cortu è riabilitazione
— Costi più bassi
PLDD: Sia l'aghi fini sia a fibra sò introdutti in u discu malatu sottu fluoroscopia.
Prucedura
A prucedura PLDD hè realizata cù anestesia lucale. A fibra ottica hè inserita in una cannula speciale sottu guida fluoroscopica. Dopu avè applicatu u cuntrastu à a sfaccettatura, hè pussibule verificà a pusizione di a cannula è a cundizione di u rigonfiamentu di u discu. L'avviu di u laser inizia a decompressione è diminuisce a pressione intradiscale.
A prucedura hè fatta da l'approcciu postero-laterale senza interferenza cù u canale vertebrale, dunque, ùn ci hè pussibilità di dannighjà un trattamentu riparativu, ma ùn ci hè pussibilità di rinfurzà l'anellu fibrosu. Durante a PLDD, u vulume di u discu hè diminuitu minimamente, ma a pressione di u discu pò esse significativamente ridutta. In casu di usu di laser per a decompressione di u discu, una piccula quantità di nucleu pulposu evapora.
Accessori prufessiunali per a prucedura PLDD
U kit sterile include una fibra fibra nuda di 400/600 micron cù una guaina di prutezzione, aghi 18G/20G (lunghezza 15,2 cm) è un connettore à Y chì permette l'entrata è l'aspirazione di a fibra fibra. U connettore è l'aghi sò imballati individualmente per permette a massima flessibilità in u trattamentu.
parametru
Tipu di laser | Laser à diodi Galliu-Alluminiu-Arsenuro GaAlAs |
Lunghezza d'onda | 650nm+980nm+1470nm |
Putenza | 1-30W per 980nm, 1-17W per 1470nm |
Modi di travagliu | CW, Pulse è Single |
Fasciu di mira | Indicatore luminosu rossu regulabile 650nm |
Tipu di fibra | Fibra nuda |
Diametru di a fibra | Fibra 400/600 um |
Connettore di fibra | Norma internaziunale SMA905 |
Pulsu | 0,00 s-1,00 s |
Ritardu | 0,00 s-1,00 s |
Tensione | 100-240V, 50/60Hz |
Dimensione | 48 * 40 * 30 cm |
Pesu | 5 chilò |
Dettagli
Simu dinò spezializati in u rinfurzamentu di a gestione di e cose è di u metudu QC per assicurà chì pudemu mantene un grande guadagnu mentre chì in l'affari assai cumpetitivi per New Arrival China China New Products Minimally Invasive Class IV Laser Spinal 980nm 1470nm Pldd per Lumbar Disk Herniation Laser Disc Decompression Physical Therapy Laser, Aspittemu cun impazienza di determinà un matrimoniu urganizativu à longu andà cù a vostra cuuperazione di stima.
Novu Arrivu Cina Cina 980nm 1470nm Laser Spinale, Attrezzatura di Decompressione di Discu Laser, Cù u principiu di win-win, speremu di aiutà vi à fà più prufitti in u mercatu. Una opportunità ùn hè micca da piglià, ma da creà. Ogni sucietà cummerciale o distributore di qualsiasi paese hè benvenutu.